Odločitve na Jelenovem klancu
Domžale – Država ima v obdobju 2019–2022 v načrtu šest projektov s področja javne železniške infrastrukture, s katerimi nameravajo urediti neustrezno zavarovane in potencialno nevarne nivojske prehode pa tudi rekonstrukcijo železniške postaje v Domžalah.
Tega so še posebej veseli na občini. »Z državo imamo dogovor, da sprojektirajo podhod pod železniškimi tiri med SPB-jem in Osnovno šolo Venclja Perka. Lastnina je že urejena, prav tako financiranje, tudi ideje so več ali manj že potrjene, tako da bi v prihodnjem letu lahko zagotovili potrebno dokumentacijo, v prihodnjih dveh, treh letih pa izvedli tudi sama gradbena dela,« sodelovanje pri tej državni investiciji opisuje domžalski župan Toni Dragar.
V sklopu rekonstrukcije železniške postaje namerava Direkcija za infrastrukturo prestaviti železniške tire ter peron dvigniti na nivo novih vlakov, da bo potnikom bolj prijazen pri vstopanju in izstopanju z vlakov. Slovenske železnice bodo v drugi polovici decembra dobile nove vlake. Del naročila 52 vlakov Stadler je tudi 21 enopodnih dizelskih (DMV) Stadler FLIRT potniških garnitur. Ti bodo imeli skupno kapaciteto 338 potnikov: 12 sedišč bo v 1. razredu, 159 sedišč v 2. razredu, stojišč pa bo 167. Na voljo bosta dve mesti za gibalno ovirane osebe ter deset mest za kolesa. Pri Slovenskih železnicah pojasnjujejo, da bodo iz tehnoloških razlogov najprej začeli voziti na progah, ki niso elektrificirane. To pomeni, da se bodo novih vlakov najprej razveselili potniki na progah Ljubljana–Kamnik in Ljubljana–Novo mesto. Novi vlaki bodo v vozni red vključeni do aprila 2020.