Štiristotonsko dvigalo je igraje dvignilo 58-tonsko konstrukcijo mostu in jo namestilo prek avtoceste. / Foto: Tina Dokl

Namestili most čez avtocesto

Z namestitvijo kovinskega nadvoza nad avtocesto so v občini Šenčur poskrbeli za kolesarsko in peš povezavo med Šenčurjem in Voklom.

Voklo – Spektakularnemu dogodku so v torek po tem, ko je že padla noč, ob avtocesti prisostvovali številni občani in obiskovalci. Železno konstrukcijo, težko 58 ton, z razponom loka 63 metrov, ki so jo od februarja sestavljali ob avtocesti, prej pa je pol leta nastajala v Tržiču, so z dvigalom v pičlih dvajsetih minutah ponesli nad avtocesto in jo namestili na temelje, zgrajene na obeh straneh. Avtocesto so zaradi tega zaprli za več ur. Pričakujejo, da bo most z vsemi dodatnimi deli dograjen prihodnji mesec.

Ko bo prihodnji mesec nadvoz popolnoma nared, bodo čeznjo na relaciji Šenčur–Voklo in obratno lahko vozili kolesarji in se sprehajali pešci.

»Projekt, vreden 600 tisoč evrov, ki ga je izključno financirala občina sama, je izvajala Gorenjska gradbena družba (GGD). Most čez avtocesto je slovenski proizvod, le cevi so iz Velike Britanije. Za dvig konstrukcije nad avtocesto je poskrbelo slovensko podjetje z italijanskim partnerjem, saj v Sloveniji ni dvigala, ki bi dvignilo tolikšen tovor,« je ob dogodku povedal župan občine Šenčur Ciril Kozjek. Da je nadvoz nad avtocesto za kolesarje in pešce boljša rešitev, kot bi bil podvoz (tudi o tej možnosti so razmišljali v občini), je menil minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in občini Šenčur čestital za ta podvig. Gradnja in postavitev mostu pa je bila velik izziv tudi za gradbenike, je priznal direktor GGD Stanislav Remic. Po njegovih besedah gre za prvo tovrstno konstrukcijo v državi. Dela pa še niso končana, med drugim morajo urediti še odvodnjavanje in talno ogrevanje mostu, da ga bodo lahko uporabljali tudi pozimi in ga ne bo treba ne plužiti ne posipati. »Potrebujemo še nekaj časa, da bomo most predali namenu. To se bo zgodilo ob občinskem prazniku 23. aprila,« je dodal župan Ciril Kozjek, vesel, da bodo kraji v občini, ki jih je pred tremi desetletji razdelila avtocesta, spet povezani.

Oddajte svoj komentar

Kranj 6°

jasno
vlažnost: 99 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

8/12

sreda

6/11

četrtek

-2/10

petek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

PRIREDITVE / Gorenjska, 14. november 2018

Medgeneracijske prireditve

PRIREDITVE / Jesenice, 14. november 2018

Za otroke

PREDAVANJA / Kokrica, 14. november 2018

Jezus in njegova slava

IZLETI / Kranj, 15. november 2018

Planinski izlet Potoška gora–Čemšenik

PRIREDITVE / Gorenjska, 15. november 2018

Medgeneracijske prireditve

PRIREDITVE / Jesenice, 15. november 2018

Za otroke

PREDAVANJA / Zali Log, 16. november 2018

Rapalske meje v Železnikih in okolici

PRIREDITVE / Jesenice, 16. november 2018

Za otroke

 

 
 

 

 
 
 

Sodba potrjena tudi na vrhovnem sodišču / 18:26, 13. november

Za 200 evrov tri leta zapora je zelo huda in nesorazmerna kazen v primerjavi s tajkuni, ki so dolžni milijone in so jo odnesli z veliko niž...

Podcenjujemo vpliv alkohola / 20:46, 11. november

Vsakega ki vozi pod vplivom Alkohola treba kaznovati, denarno in zaporno der odvzem vozniške za minimalno 10 let ali za vedno.

Podcenjujemo vpliv alkohola / 20:44, 11. november

Halo!Ali je res bilo potrebno da pride do še ene dveh Mrtvih zaradi, Alkohola, ( Pijancev ) v prometu, da sploh začnejo odgovorni o tem da ...

Varno v zimo / 13:38, 11. november

Pa sploh ni treba na Pokljuko ! Povsod se najde primeren prosto, če ne drugod na Vranskem.

Varno v zimo / 13:36, 11. november

Tale članek mi je pa kot ena skupna reklama za pnevmatike. Po Gorenjski vidim reklamne panoje firm, katerih niti ne testirajo. Tri, štiri ma...

Nadgradnja železniške proge / 12:16, 11. november

Ne vem, če je sploh možno, treba bi bilo poiskati novo traso iz Lj. mimo Brnika naprej do Jesenic!

Nadgradnja železniške proge / 18:41, 10. november

Kot nadgradnjo se razumeva povečana hitrost ali dodaten tir. Ali bo dodaten tir ali ne? Edino to je smiselno glede na kronične zamude gorenjskih potniških vlakov, vse ostalo je samo demagogija.