S kolesom do Ljubljane

Občina Kamnik se bo skupaj z občinami Mengeš, Trzin in Ljubljana lotila projekta regionalne kolesarske povezave do prestolnice. Gradnja naj bi se začela že prihodnje leto.

Kolesarska povezava bo namenjena dnevni mobilnosti, in ne turizmu, vsaj tretjina kolesarskih stez pa bo morala biti ločena od cest.

Kamnik – V finančni perspektivi 2014–2020 je 420 milijonov evrov evropske kohezijske politike namenjenih za t. i. razvoj regij, Zahodna kohezijska regija, v katero spada tudi občina Kamnik, je upravičena do 133 milijonov evrov, Ljubljanska urbana regija do okoli 50 milijonov evrov, in Občina Kamnik znotraj nje do dobrih 2,3 milijona evrov.

»Tega denarja občine ne bomo črpale preko javnih razpisov ministrstev, ampak gre za neposredno financiranje. Država in občine bodo sklenile pogodbe za tiste projekte, za katere se bomo dogovorili v tem postopku. Občine so bile namreč pozvane k predložitvi projektnih predlogov in na seznamu Ljubljanske urbane regije se je zbralo 23 projektov, ki vsebinsko in finančno ustrezajo zahtevam, med njimi je Občina Kamnik predložila dva: protipoplavne ukrepe za Nevljico in regionalno kolesarsko povezavo Kamnik–Mengeš–Trzin–Ljubljana. Slednji projekt je bil najbolje ocenjen med vsemi, saj se kot prednostne podpirajo prav regionalne kolesarske povezave za zagotavljanje trajnostne mobilnosti,« pravi Barbara Strajnar z Občine Kamnik, ki je vodilna v tem projektu. Prvotno je bil zastavljen še širše, a se mu občine Komenda, Vodice in Domžale nato niso priključile.

Kot pravijo na Občini Kamnik, so morali izpolniti kar nekaj pogojev. Med drugim bo morala biti regionalna kolesarska povezava Kamnik–Mengeš–Trzin–Ljubljana v prvi vrsti namenjena dnevni mobilnosti v službo in šolo (in ne turizmu), vsaj tretjina povezave bo morala potekati po ločenih kolesarskih poteh oz. stezah. Odseke, ki so že urejeni za kolesarje, bodo povezali med seboj. »Kolesarska povezava je načrtovana kot hrbtenica kolesarskega omrežja v sodelujočih občinah. Omogočala bo hitro, varno in udobno kolesarjenje ter bo hkrati odlično povezana z vsemi vrstami javnega potniškega prometa. Splošni cilj projekta je zagotoviti ustrezno, varno in sklenjeno kolesarsko infrastrukturo do te mere, da bo ponujala dobro (hitro in varno) alternativo vožnji z osebnim avtomobilom,« je še povedala Barbara Strajnar in dodala, da podpis pogodbe z ministrstvom pričakujejo do poletja.

Letos je predvidena izdelava projektne in investicijske dokumentacije, prihodnje leto pa odkup potrebnih zemljišč in začetek gradnje. Glavni del aktivnosti pričakujejo v letu 2020. Projekt, vreden 3,7 milijona evrov, je upravičen do 100-odstotnega sofinanciranja EU in države.

Oddajte svoj komentar

Kranj 12°

pretežno jasno
vlažnost: 88 %
veter: Z, hitrost: 11 km/h

7/25

torek

10/19

sreda

3/23

četrtek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

IZLETI / Kranj, 9. april 2024

Na kopanje v Portorož

IZLETI / Naklo, 9. april 2024

Pohod po Dovžanovi soteski

IZLETI / Cerklje, 9. april 2024

Kolesarjenje do Preddvora

RAZSTAVE / Radovljica, 9. april 2024

Istra 2023

PRIREDITVE / Škofja Loka, 9. april 2024

Knjigosnedke praznujejo polnoletnost

OBVESTILA / Preddvor, Naklo, 10. april 2024

Telovadba, digitalna prva pomoč, zdravi odnosi ...

PREDAVANJA / Češnjica, 11. april 2024

Predavanje o boreliozi

IZLETI / Naklo, 11. april 2024

S kolesom v Voglje

 

 
 

 

 
 
 

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 18:45, 7. april

Orehek je od Kranja oddaljen cca 2km. Kako bo vlak ustavil v Kranju, če bo na Orehku njegova hitrost 160km/h?
Zakaj ni v planu izgradnja ŽP na Orehku vsaj za lokalne vlake?

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 01:54, 7. april

Vrhunska pravljica.

Vsakega petega kršitelja so opozorili / 10:51, 4. april

Če nisi pripet, ti teži alarm v avtu. To je varnostno namenoma moteče, tako da se moraš pripeti.

Dela na Betinu predčasno končana / 06:58, 26. marec

Ko Noe dela barko. Gradbinci res nismo.

Gorenjska bolnišnica / 11:19, 25. marec

Bravo Dr. Aleksander Stepanović! Vsa čast za napisano! Edina logična lokacija je Kranj po vseh merilih.

Kranj diha z vojašnico / 08:48, 25. marec

Migranti s svojo rodnostjo ne bodo popravili rodnosti Slovenije, ampak naredili Slovenijo neslovensko in uničili naš narod in našo kulturo.K...

Že zdaj učenje materinščine / 08:41, 25. marec

Pod to skrajno levičarsko vlado bodo kaj kmalu Slovenijo spremenili v geto za Slovence in razglasili Tretjo Jugoslavijo.