Minister Boris Koprivnikar je Romanu Matjašiču pomagal izpolniti anketo o zadovoljstvu s storitvami Upravne enote Jesenice. / Foto: Gorazd Kavčič

Odzivi strank so dragoceni

Ministrstvo za javno upravo je začelo izvajati pilotni projekt merjenja zadovoljstva uporabnikov upravnih storitev, ki poteka tudi na jeseniški upravni enoti in občini ter Finančnem uradu Kranj.

Jesenice – »Merjenje zadovoljstva strank je za nas izjemno pomembno ne samo zaradi tega, ker razumemo, da smo servis državljanov, ampak zato, ker na ta način tudi pridobivamo informacije, kaj lahko spremenimo in izboljšamo,« je minister za javno upravo Boris Koprivnikar poudaril ob začetku izvajanja pilotnega projekta merjenja zadovoljstva uporabnikov upravnih storitev v več organih, ki so ga v sredo predstavili na Upravni enoti (UE) Jesenice. Cilj polletnega projekta je vzpostaviti sistem koordiniranega, stalnega merjenja zadovoljstva uporabnikov, saj si prizadevajo, da bi bile javne storitve zanje čim bolj dostopne, kakovostne, enostavne in prijazne.

V projektu sodeluje osem organov državne uprave in štiri občine, med njimi tudi že omenjena UE, Finančni urad Kranj in Občina Jesenice. Na njihovih lokacijah so za anketiranje urejeni posebni kotički. Uporabniki lahko izrazijo mnenje na več načinov; poudarek je na uporabi digitalnih tehnologij, možno pa je tudi fizično izpolnjevanje vprašalnikov. Podatke bodo analizirali s pomočjo enotne spletne aplikacije.

Kot je pojasnil minister, na UE že sedaj na dve leti izvajajo zelo poglobljeno ocenjevanje zadovoljstva uporabnikov, na podlagi njihovih odzivov pa tudi ukrepajo. »Ankete, ki jih uvajamo sedaj, so poenostavljene. V pilotnem projektu bomo najprej pogledali, ali sistem deluje, ali je primerljiv. Ko bo šel v splošno uporabo, pa bodo vse ankete tekoče javno objavljene,« je dejal in dodal, da bodo v nadaljevanju k sodelovanju povabili tudi druge državne organe in občine.

Na vprašanje, ali bodo ukrepali zoper uslužbence, nad katerimi bi se stranke pritoževale, je minister odvrnil, da so ukrepali že do sedaj: »Tudi odpustili smo že koga, a ne samo zato, ker je bila stranka nezadovoljna, ampak če se je uradnik neprimerno, nekorektno in nestrokovno obnašal do njih.«

Načelnica Alenka Burnik meni, da njihovi uslužbenci ne bodo delali nič drugače kot doslej. »UE Jesenice ima dolgo tradicijo merjenja kakovosti zadovoljstva strank, prvo anketo smo sami naredili že leta 1997,« je razložila in dodala, da so stranke sicer zadovoljne z njihovimi storitvami. »Zavedamo se, da so njihovi odzivi izjemno dragoceni za še boljše delovanje,« je dejala. Opaža, da stranke zelo cenijo osebni stik, pa čeprav bi marsikatero storitev lahko s pomočjo sodobne tehnologije opravile kar od doma.

Jeseniški župan Tomaž Tom Mencinger je poudaril, da so njihov cilj predvsem zadovoljni občani in občanke, čeprav že sedaj skrbijo, »da so storitve operativno in časovno hitro opravljene«. Kljub temu si želi, da bi ankete in njihova analiza prinesle kakšno novo priporočilo za še boljše delo.

Po predstavitvi projekta je minister z enim od naključnih uporabnikov UE Jesenice Romanom Matjašičem izvedel anketiranje. »Izpolnjevanje ankete je enostavno, tudi za starejše bo, ker ni veliko vprašanj. Na upravni enoti sem velikokrat, a nimam nobenih pripomb,« je dejal Jeseničan.

Oddajte svoj komentar

Kranj 1°

pretežno jasno
vlažnost: 90 %
veter: JZ, hitrost: 11 km/h

-1/13

torek

-4/11

sreda

-3/14

četrtek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

 

 

 

PRIREDITVE / Poženik, 13. februar 2024

Veselo pustno rajanje

PREDAVANJA / Škofja Loka, 13. februar 2024

Po Južni Ameriki s kolesom

PREDAVANJA / Naklo, 13. februar 2024

Potopisno predavanje Ob lepi modri Donavi

PRIREDITVE / Podnart, 14. februar 2024

Ljubezen in mir

RAZSTAVE / Jesenice, 14. februar 2024

Tretji planet od sonca

PRIREDITVE / Šenčur, Naklo, Preddvor, 14. februar 2024

Ustvarjalna, kulinarična in zdravstvena delavnica

PRIREDITVE / Poženik, 14. februar 2024

Robič, botanik pod Krvavcem

PRIREDITVE / Bohinjska Bela, 16. februar 2024

Muzikal Kekec

 

 
 

 

 
 
 

Nasprotujejo trasi obvoza / 19:06, 13. februar

V predoru Karavanke občasno uvedejo sistem po ure ke, po ure sm... In to je mednarodni promet. Seveda frekvenca osebnih vozil je na Bled vel...

Pišem županu / 10:37, 12. februar

Ne radi odgovarjajo na neprijetna vprašanja kot tale:Spoštovani g.župan in sodelavec, prosimo vas za razjasnitev vaše zaposlitve v Železniča...

Pišem županu / 10:35, 12. februar

Ne radi odgovarjajo na neprijetna vprašanja kot tale:Spoštovani g.župan in sodelavec, prosimo vas za razjasnitev vaše zaposlitve v Železniča...

Nasprotujejo trasi obvoza / 06:31, 11. februar

Ko se gredo otroci gradbince.

Ministrica Švarc Pipan (še) ne razmišlja o odstopu / 08:48, 8. februar

Za časa korone sem bil na bolniški, vrstilo se je kar eno za drugim. Vse sem prebrodil, hvala Bogu. Tudi Slovenija je prebrodila epidemijo s...

Ministrica Švarc Pipan (še) ne razmišlja o odstopu / 07:53, 8. februar

Tanja, Golob, Dominika... to je najboljše kar ima Slovenija. Vse drugega bo samo slabše. SDS je pa sploh katastrofa kar so počeli med Corona krizo.

Ministrica Švarc Pipan (še) ne razmišlja o odstopu / 09:23, 7. februar

Vsak se lahko vpraša, madonca, pa kva sm jest volu? Danes seveda ga ni, da bi se pohvalil, da je volil holoba, niti tanje. Ja, sem pa ziher,...