Novo strategijo so predstavili (od leve proti desni) Tomaž Rogelj, Janez Fajfar in Andrej Pompe.

Postopno do vrhunskega zelenega bisera

Najprivlačnejše zeleno alpsko središče so kot krovni kratkoročni strateški cilj opredelili v delovnem predlogu nove strategije razvoja blejskega turizma, ki so ga včeraj predstavili v Festivalni dvorani na Bledu.

Bled – Bled kot simpatično, zeleno alpsko središče je vodilni slogan, ki ga bodo poskušali uveljaviti na Bledu, je ob predstavitvi nove strategije razvoja turizma poudaril direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj in dodal, da bodo s tem tlakovali pot do vrhunskosti. Ob tem se zavedajo, je dodal, da bo pot dolga. Opredelili so pet primarnih ciljnih skupin gostov, na podlagi česar bodo opredelili turistične produkte, ki jih bodo poudarjeno razvijali oziroma v to usmerjali aktivnosti, znanje in denar. »Vrhunski turizem mora biti naš cilj, saj je to zagotovilo, da bodo gostje prihajali tudi v obdobju 'suhih krav', ki bo zagotovo še nastopilo,« je poudaril tudi župan Janez Fajfar in dodal, da je skozi Bled prepoznavna vsa Slovenija, saj je malo tako lepih krajev. Strategija bo v enomesečni javni obravnavi.

Celotna strategija, avtor katere je Andrej Pompe, zavzema več kot sedemdeset strani, pri čemer so približno četrtino prostora posvetili konkretnim ciljem na področju razvoja turizma, je pojasnil Rogelj. Strategija je bila po njegovih besedah pisana z mislijo na vse prebivalce Bleda, saj se bo le tako lahko turizem uspešno razvijal. Pri ciljih, ki so jih opredelili v strategiji, so največji poudarek namenili dvigu kakovosti. »Druge možnosti, kot je razvoj vzdržnega, trajnostnega turizma, ni,« je dejal Rogelj in nadaljeval: »Bled ne prenese masovnega turizma, ampak zgolj v omejenem obsegu, da bo to kraj, kjer se vsi dobro počutimo.« Med podrobnejšimi cilji, ki jih nameravajo uresničiti do leta 2025, je navedel podaljšanje časa bivanja v destinaciji, ustvarjanje novih inovativnih turističnih produktov, spodbujanje izobraževanja za turistične delavce, usmerjanje in uravnoteženje turističnih in prometnih tokov, boljše informiranje in ozaveščanje prebivalcev Bleda, usmerjanje enodnevnih gostov, vzgojo turističnega podmladka ter dvigovanje kakovosti ponudbe, ki omogoča tudi dvig cen. Želijo si, da bi turistična sezona trajala vse leto, prizadevali si bodo še za dvig kakovostne ravni zasebnih sobodajalcev s pomočjo strokovnega svetovanja. »Največji poudarek v prihodnjem osemletnem obdobju pa bo namenjen premiku v glavah ljudi in zavedanju, da je Bled na poti vrhunskosti.«

Predsednica Turističnega društva Bled Jana Špec ocenjuje, da je Bled v prelomnem obdobju, ko so med drugim presegli milijon nočitev, zato je po njenem ravno pravi čas za novo strategijo. Usmeritev v trajnostni turizem, prijazen do domačinov, gostov in zaposlenih, se ji zdi prava. Največji izziv ne samo za blejski turizem pa v prihodnje vidi v zagotavljanju ustrezno izobraženega kadra. »Vsi se moramo začeti zavedati, da kakovostnega turizma z višjo dodano vrednostjo ne moremo graditi brez zadovoljnega, motiviranega kadra.« Direktor Zavoda za kulturo Bled Matjaž Završnik se je zavzel, da v strategiji primerno mesto namenijo tudi enodnevnim obiskovalcem, saj je prihodek njihovega zavoda, ki ga v celoti namenjajo za dodatno popestritev turistične ponudbe na Bledu, odvisen predvsem od teh.

Miša Novak iz Slovenske turistične organizacije je v strategiji razvoja blejskega turizma prepoznala vse izzive, s katerimi se ukvarjajo tudi na nacionalni ravni. »Veseli nas, ker smo v celotnem slovenskem turizmu dobili potrditev, da je edina prava usmeritev Slovenije v smer petzvezdičnih doživetij in zelenega trajnostnega turizma.« Bolj kritičen je bil Leo Ličof z Bleda, ki v strategiji ne vidi ničesar, česar ne bi poslušali že več let. Andrej Pompe je zagotovil, da so razvoj v strategiji opredelili po korakih, vsega pa na tokratni predstavitvi niso mogli zajeti. »Zato pričakujemo konkretne dopolnitve in sodelovanje s pozitivnim pogledom. Tudi sami smo pri pripravi strategije pogledali, kaj vse je na Bledu narobe, a v tem ne vidimo problema, ampak izzive,« je končal.

Oddajte svoj komentar

Kranj 9°

delno oblačno
vlažnost: 92 %
veter: Z, hitrost: 11 km/h

9/22

torek

9/25

sreda

9/23

četrtek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

PRIREDITVE / Škofja Loka, 24. april 2018

Študijski krožek Ločanke

RAZSTAVE / Kranjska Gora, 24. april 2018

Etnologija, zbirke in prva vojna

PREDAVANJA / Škofja Loka, 24. april 2018

Vstopimo v odnos z najstniki

PRIREDITVE / Gorenjska, 24. april 2018

Medgeneracijske prireditve

PRIREDITVE / Gorenjska, 24. april 2018

Medgeneracijske prireditve

IZLETI / Šenčur, 25. april 2018

Iz Šenčurja v Šenčur v Italiji

PREDAVANJA / Strahinj, 25. april 2018

O vzgoji in negi gorenjskih nageljnov

OBVESTILA / Kranjska Gora, 25. april 2018

Peka kruha in izdelava masla

 

 
 

 

 
 
 

Poklonili so se junakom v obroču / 23:21, 17. april

Šele potem, ko se bodo njihovi predstavniki distancirali od zločinov komunizma pred, med in po koncu druge svetovne vojne.

Poklonili so se junakom v obroču / 16:38, 12. april

Večna slava junakom !

Janez Janša: smer ni prava / 06:37, 11. april

Fanta, ki iščeta v Cerkljah glasove sta se zmotila v letnici. SDS je v Cerkljah nekaj pomenila, ko je bil Čebulj v stranki, pa je že dolgo tega kar je prišel k pameti...

Janez Janša: smer ni prava / 16:25, 8. april

Ves čas po osamosvojitvi razen petih let, levica išče, pa ne zna in ne zmore najti prave poti. In je tudi nikoli ne bo.

Širijo sporočilo miru / 14:31, 8. april

Za denar naj se oglasijo kar pri Sorosu, ki jih tudi financira.

Previdno pri nabiranju čemaža! / 14:30, 8. april

Čemaž je divji česen. Najlažje se ga loči od drugih podobnih rastlin, po tem da zmečkamo list in ga povohamo. Mora imeti izrazit vonj po čes...

Janez Janša: smer ni prava / 09:34, 7. april

JJ čas je za pokoj, Slovenija bo brez tebe sama našla pravo pot...