Četrta generacija scenica

Tri generacije, vse od leta 1996, je scenic verjetno najbolj priljubljen družinski enoprostorec v Sloveniji.

Pravijo, ko ga imaš enkrat, se za drugim vozilom ne oziraš, vse dokler otroci ne vozijo svojih avtomobilov. Res je. Njegova praktičnost je nadvse velika.

Četrta generacija je nekaj povsem drugega. Razumljivo. Ljubitelji scenicov se bomo spomnili leta 2003, ko je na ceste zapeljala druga generacija. Menim, da smo bili takrat še bolj vzhičeni, kajti za tiste čase je Renault na ceste zapeljal resnično čisto drugačno paleto vseh svojih vozil. Spomnimo se megana, vel satisa, avantimea, scenica … obdobje popolnega Renaultovega napada na design, oblikovanje avtomobilov prihodnosti.

Scenic četrti je res spet eden najlepše oblikovanih avtomobilov ta hip. Tudi oglaševalska kampanja je to stalno opozarjala. Strinjamo se, Renault je zopet dokazal, kako velik igralec je v avtomobilskem svetu. Vendar nas je zanimala predvsem praktičnost. To je tisto, zaradi česar na prvem mestu kupujemo scenice. Firbec je bil razočaran 'na prvo žogo'. No, že na drugi pogled smo bili potešeni. Scenic je namreč prekinil dvajsetletno tradicijo treh posamičnih sedežev druge vrste z vrnitvijo k tradicionalni zasnovi, ki se prilagaja vzdolžno in po naklonu in se podira v razmerju 60 : 40. Najprej nam to dejstvo ni bilo všečno, potem so nam pokazali, kaj se naredi, če pritisneš na gumb in se vsi trije sedeži zložijo v položaj, ki nas je nadvse navdušil. Ko je delo opravljeno, sedeži zloženi, dobiš popolnoma ravno površino, ogromen prtljažni prostor in potem se pozabi, da so se včasih lahko vsi trije iztaknili posamično. Da, scenica imamo radi zaradi prtljažnega prostora in odlagalnih površin, ki jih je kar za 65 litrov. Vemo, kako je to pomembno, ko se družina nekam odpravi. Večina lastnikov scenicov, novih ali starih, so ta avto vzljubili ravno zaradi tega. Pravijo mu nahrbtnik, shramba, garaža, s sabo lahko vzameš 'vse'.

In še ena nadvse praktična zadeva, ki jo ima scenic serijsko na voljo že v drugem paketu opreme. Sistem odklepanja, vžiga motorja in zaklepanja s pametnim ključem. To tehnologijo je Renault resnično dobro razvil. Ključ lahko ostane v žepu in ga ni treba iskati z roko, ko se na primer vračamo založeni z vrečkami iz trgovine. Rokovanje s ključem ni potrebno niti pri vžigu motorja ter ko vozilo zapuščamo in ga želimo zakleniti. Tako suvereno delovanje pogosto pogrešamo tudi pri precej dražjih in prestižnejših avtomobilih.

Novi scenic ima še eno čudno novost. Pelje se namreč na zelo ozkih in zelo velikih pnevmatikah. Nenavadno za enoprostorce. Če se spomnimo druge generacije scenica, potem smo se s tem že srečali, takrat so ga opremili z dimenzijo pnevmatik, ki si jih dobil le pri uradnih Renaultovih serviserjih. Čudna dimenzija, ki je zelo skrčila izbor pri nakupu novih. Zdaj se scenic vozi z dvajsetcolskimi pnevmatikami, ki so široke samo sto petindevetdeset milimetrov! V Renaultu pravijo, da večje gume pozitivno vplivajo na udobje med vožnjo. Scenic je prav gotovo družinski avto, ki je znova naredil velik korak naprej. Če vidite model grand scenic, pa le dvakrat poglejte, najbrž boste na prvi pogled pomislili, da gre pravzaprav za espacea!

Oddajte svoj komentar

Kranj 11°

pretežno oblačno
vlažnost: 64 %
veter: JZ, hitrost: 11 km/h

2/13

ponedeljek

2/11

torek

7/7

sreda

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

 

IZLETI / Kranj, 24. februar 2020

Pustovanje 2020

PRIREDITVE / Gorenjska, 24. februar 2020

Za otroke

PRIREDITVE / Kranj, 24. februar 2020

Predstavitev knjige Slovenski razkol

PRIREDITVE / Škofja Loka, 24. februar 2020

Pustni koncerti Glasbene šole Škofja Loka

IZLETI / Šenčur, 25. februar 2020

V Cerkno

PRIREDITVE / Gorenjska, 25. februar 2020

Za otroke

PRIREDITVE / Šenčur, Poženik, 25. februar 2020

Pustno rajanje

 

 
 

 

 
 
 

II. udarni ali Rupnikov bataljon / 19:04, 23. februar

Zgodovino živijo ljudje. Berem knjigo g.Možine, ki znanstveno secira zamolčano pot, ki so jo komunisti peljali od nekaj let pred 2.sv. vojno...

Težave nakelskega doma starejših / 08:03, 23. februar

POSTAVITI TAKEGA ČLOVEKA ZA DIREKTORJA DOMA STAREJŠIH OBČANOV-to je lahko samo v SLOVENISTANU...https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/57aaf5e50a34e/zaupala-zupniku-ostala-brez-hise

V strahu pred novimi podori / 19:11, 22. februar

Upam, da se oglasijo tudi drugi. Vse ta bučman županov zakomplicira,........... in kuker da ga ni. Med prebivalce ne upa, ne upa bit človeš...

V strahu pred novimi podori / 19:02, 22. februar

V Železnikih je na oblasti SLS, s popolnoma nesposobnim županom. Ni za nobene novitete, kaj kdo 'dela' - pač mrda OU. Všeč jim je, da keš ...

Tone odpadkov se znova kopičijo / 14:43, 21. februar

Država ne deluje. Marjan, enostavno je vreči puško v koruzo.

Dan turističnih vodnikov / 08:17, 21. februar

Boljš kot muzeji so bifeji.

Tone odpadkov se znova kopičijo / 08:13, 21. februar

Po takih in podobnih člankih se komunala podraži. Že videno.

PRIMITE SE ZA DENARNICE!!!