Cesta mimo letališča že dobiva končno podobo.

Cesta bo dokončana še letos

Lani začeta gradnja obvoznice mimo brniškega letališča se preveša v sklepno fazo. Cesta, ki bo omogočila razvoj letališke poslovno-logistične cone, bo končana do konca leta, a preden bo ta dokončno zaživela, bo treba odpraviti še nekaj ovir.

Zgornji Brnik – Gradnja dolgo pričakovane obvozne ceste mimo Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana se je začela septembra lani. Osemmilijonski projekt, ki ga poleg glavnega investitorja Dirkecije RS za infrastrukturo sofinancirata tudi Fraport Slovenija in Občina Cerklje, obsega 2,3-kilometrski odsek s tremi krožišči in ločeno kolesarsko stezo. Prestavitev ceste bo omogočila sprostitev zemljišč, na katerih bo v prihodnjih letih zrasel poslovno-logistični center Aeropolis.

Pred letom začeta dela se prevešajo v sklepno fazo. Kot pravijo na Direkciji RS za infrastrukturo, ta potekajo v skladu s terminskim planom in bodo dokončana v pogodbenem roku, do konca letošnjega leta. S potekom del so zadovoljni tudi na Fraportu Slovenija, ki je že začel tudi z gradnjo preostale infrastrukture, ki bo povezovala novo obvoznico z obstoječimi letališkimi projekti. Kot pravijo na Fraportu, je zaradi ukinitve stare ceste mimo letališča treba notranje cestne povezave graditi v več fazah, tako da bo druga faza cestnega sistema zgrajena drugo leto, tretja pa leta 2019.

Večfazno bo potekala tudi gradnja poslovne cone. »Znotraj sprejetega občinskega poslovnega načrta je v poslovnih logističnih conah, ki jih obvladuje več razvijalcev, skupaj na voljo 150 hektarov zemljišč. Od tega je v prvi fazi za komercialne namene (kot so hoteli, poslovni prostori, konferenčni center, logistični in skladiščni prostori ipd.) na voljo 13 hektarov. V conah imamo že dva potrjena investitorja, kjer so se dela že začela,« še dodajajo na Fraportu.

Da gre gradnja težko pričakovane ceste h koncu, je vesel tudi cerkljanski župan Franc Čebulj. A opozarja, da bo za zagotovitev polnega razvoja nove cone najprej treba urediti lastništvo komunalne infrastrukture. »V preteklosti sta bili namreč storjeni dve večji napaki, zaradi česar imamo danes težave. Ob lastniškem prestrukturiranju Aerodroma Ljubljana leta 1993, so vrednost komunalne infrastrukture vnesli kot sestavni del vrednosti podjetja, namesto da bi jo prenesli v last občine, ki bi jo potem dala v upravljanje. Druga napaka pa je bila, da so jo kasneje še enkrat prodali Fraportu. Problem predstavlja tudi zakonitost upravljanja infrastrukture, saj ni koncesije za prodajo vode in kanalizacije. Zakonodaja pa je tu jasna. Če ni urejene komunalne infrastrukture, ni gradbenega dovoljenja. Zato upam, da bodo čim prej uvideli, da je te težave čim prej treba urediti, v nasprotnem primeru ni mogoče pričakovati razvoja na območju letališke poslovne cone,« je jasen Čebulj.

Oddajte svoj komentar

Kranj 10°

jasno
vlažnost: 87 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

4/22

četrtek

6/23

petek

6/25

sobota

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

PREDAVANJA / Češnjica, 11. april 2024

Predavanje o boreliozi

IZLETI / Naklo, 11. april 2024

S kolesom v Voglje

GLASBA / Šenčur, 12. april 2024

Šenčurska glasbena srečanja

RAZSTAVE / Koroška Bela, 12. april 2024

Likovna dela sekcije Kreativnost

RAZSTAVE / Slovenski Javornik, 12. april 2024

Vzorčni valjček

PREDAVANJA / Žiri, 12. april 2024

O potovanju po Afriki

IZLETI / Kokrica, 12. april 2024

Pohod na Križno goro

GLASBA / Kranj, 13. april 2024

Večerna pesem

 

 
 

 

 
 
 

Je bil gradbeni poseg na Veliki planini nezakonit / 09:01, 9. april

Skrajni čas je bil, da se je elektrificiralo tudi pastirsko naselje "Veliki stan", saj so inšpektorji neprestano kaznovali in grozili kmetom...

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 18:45, 7. april

Orehek je od Kranja oddaljen cca 2km. Kako bo vlak ustavil v Kranju, če bo na Orehku njegova hitrost 160km/h?
Zakaj ni v planu izgradnja ŽP na Orehku vsaj za lokalne vlake?

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 01:54, 7. april

Vrhunska pravljica.

Vsakega petega kršitelja so opozorili / 10:51, 4. april

Če nisi pripet, ti teži alarm v avtu. To je varnostno namenoma moteče, tako da se moraš pripeti.

Dela na Betinu predčasno končana / 06:58, 26. marec

Ko Noe dela barko. Gradbinci res nismo.

Gorenjska bolnišnica / 11:19, 25. marec

Bravo Dr. Aleksander Stepanović! Vsa čast za napisano! Edina logična lokacija je Kranj po vseh merilih.

Kranj diha z vojašnico / 08:48, 25. marec

Migranti s svojo rodnostjo ne bodo popravili rodnosti Slovenije, ampak naredili Slovenijo neslovensko in uničili naš narod in našo kulturo.K...