Mar še vedno ne znamo kupiti gum?

Kakorkoli in v katerokoli smer avtomobilska tehnika in industrija galopirata, še vedno so pnevmatike in zavore najpomembnejše v našem avtu. To ste verjetno slišali že večkrat. Gume so edini stik s cesto, zavore pa edina obramba pred drugimi. Lahko se tudi sam podpišem pod tole izjavo. Nič novega, boste rekli, a vseeno bo marsikoga čez dobrih 14 dni strah voziti se mimo policistov. Približuje se datum, ko bomo morali iz letnih v zimske pnevmatike preobuti svoje avtomobile. Vsako leto ista pesem in enaka opozarjanja – in vsako leto več kaznovanih. Je to zaradi visokih cen pnevmatik ali pa zaradi naše nevednosti? Kdor koli vozi avto, mora poznati vsaj osnove o pnevmatikah, v katere je obut njegov avto. Ne vem pa, ali to drži. Iz besed vulkanizerjev je razbrati, da smo v Sloveniji še vedno daleč od tega. Pnevmatike, na katerih piše M&S, niso »celoletne«, ampak so zimske! Oznaka M&S pomeni »mud and snow« oziroma blato in sneg (v kategoriji terenskih vozil so nekateri proizvajalci pnevmatik to oznako »zlorabili«). Tisti, ki take gume vozite celo leto, ne delate nič kaj dobrega svojemu avtu in še manj svoji denarnici, da ne govorim o varnosti. Čeprav so skozi čas vulkanizerji popustili voznikom in se je kmalu razpaslo prepričanje, da je pnevmatika z oznako M&S pač celoletna. Nekateri so še danes prepričani v to. Naj sporočim, da na trgu resnično obstajajo tudi celoletne gume, vendar niso označene tako kot zimske, ampak največkrat z oznako 4S ali »allseason« (za vse letne čase) oziroma odvisno od proizvajalca, nikakor pa ne z M&S. In pika. Zakaj je toliko polemik glede tega? Zato ker so pnevmatike velik strošek. Celoletne so dobre, vendar Gorenjci temu rečemo »ne t'č, ne m'š«, kar pomeni, da niso dobre ne za pozimi ne za poleti. Pnevmatike pa morajo biti stalno v odličnem stanju. Najbolje je, da poleti vozimo letne in pozimi zimske. Ampak potem imamo večji strošek. Torej: Gorenjci nimamo takih čevljev, ki bi bili dobri tako za zimo kot poletje, kako bi potem imeli take pnevmatike na avtih?

Oddaj svoj komentar

Kranj 16°

pretežno jasno
vlažnost: 67 %
veter: SV, hitrost: 4 km/h

9/26

sobota

9/26

nedelja

10/28

ponedeljek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

PRIREDITVE / Škofja Loka, 27. maj 2017

Nina Pušlar pod zvezdami

IZLETI / Brezje, 27. maj 2017

Pohod in tek po Rožnovenski poti

IZLETI / Šenčur, 27. maj 2017

V osrčju dežele terana na Krasu

PRIREDITVE / Preddvor, Jesenice, 27. maj 2017

Za otroke

PRIREDITVE / Lom, 27. maj 2017

Lepšega kraja ni

PREDAVANJA / Škofja Loka, 27. maj 2017

Energija bosanskih piramid

GLASBA / Radovljica, 27. maj 2017

Koncert pevskih zborov

IZLETI / Kranj, 27. maj 2017

Na Jerebičje v Karavankah

 

 
 

 

 
 
 

Perne odhaja v Ljubljano / 20:41, 23. maj

Dr. Perne je bil najboljši kranjski župan.

Uredili varno povezavo za pešce / 15:41, 17. maj

Spostovani gospod zupan,

Ali je ta pespot namenjena samo pescem ali tudi kolesarjem? Bo temu ustrezno tudi oznacena?
V prometu so ...

Pripravite se na čakanje / 21:13, 12. maj

Nerazumem kako to da morajo v karavanskem tunelu vedno nekaj popravljati? Ljubel stoji ze od leta 1944 pa vedno vse deluje! V Avstriji sta d...

Noče spet podoživljati groze / 18:42, 7. maj

Take idiote je treba dozivljensko zapreti, ampak nekje kjer bi moralo za svojo prehrano tudi delati.

Večja varnost ali daljše kolone? / 14:29, 6. maj

Najprej se moramo vprašati ali sploh zmoremo in hočemo nadzorovati shengensko mejo. Če nas bodo bolj skrbeli zastoji in hrvaški turizem se bo shengenska meja prestavila na avstrijsko mejo.

Lastništvo lahko potrdi priča / 22:16, 4. maj

In koliko je star ta ki je ta zakon naredil? V cigavi glavi se je lahko porodila taksna ideja? On starosti pric? Kaj takega se lahko dogaja ...

Konjeniki za Evropo brez meja / 22:05, 4. maj

Kaj nam pomagajo konjeniki za Europo brez meja! Ce nam jo Cmerar zapira ce z bodeco zico in drugacno ograjo! Codno da samo slovenija izvaja ...