Bohinju najvišje zeleno priznanje

Prvi platinasti znak Slovenia Green, najvišje priznanje zelene sheme slovenskega turizma, je šel v Bohinj. Prvi znak Slovenia Green Beach pa je prejelo Grajsko kopališče Bled.

»Ukrepi, ki jih izvajajo, so premišljeni in v prvi vrsti usmerjeni v zagotavljanje kakovostnega bivanja lokalnega prebivalstva in sprejemanja turizma kot generatorja razvoja.«

Bohinj – Prejšnji četrtek, na svetovni dan čebel, je Bohinj na Zelenem dnevu slovenskega turizma, osrednjem dogodku trajnostnega turizma, ki ga organizirata Slovenska turistična organizacija (STO) in konzorcij Slovenia Green, prejel platinasti znak Slovenia Green.

To je najvišje priznanje Zelene sheme slovenskega turizma, ki so ga tokrat podelili prvič.

Kot so poudarili v utemeljitvi priznanja, Bohinj trajnostni turizem razvija v sodelovanju tako z lokalnim prebivalstvom kot tudi s ponudniki v destinaciji. »Ukrepi, ki jih izvajajo, so premišljeni in v prvi vrsti usmerjeni v zagotavljanje kakovostnega bivanja lokalnega prebivalstva in sprejemanja turizma kot generatorja razvoja. Poleg tega destinacija z ukrepi zaščite predvsem jezerske sklede in natančnim načrtovanjem razvoja turizma ob jezeru pomembno prispeva k varovanju narave,« je zapisano v obrazložitvi.

Na dogodku, ki je tako kot številni drugi v tem času potekal virtualno, so bili prvič podeljeni tudi znaki Slovenia Green Cuisine, ki jo je prejelo dvanajst restavracij, ter znak Slovenia Green Beach, katerega prvi nosilec pri nas je Grajsko kopališče Bled.

V zadnjem letu so ob tem nacionalni znak še prejele štiri destinacije, 15 nastanitev, tri turistične agencije in dve atrakciji. Skupaj se z nacionalnim znakom za trajnostni razvoj tako ponaša že 157 ponudnikov in destinacij.

Kot je poudarila direktorica STO Maja Pak, je Zelena shema postala primer dobre prakse sistematičnega spodbujanja trajnostnega turizma. »Prav na področju trajnosti in digitalne transformacije imamo v Sloveniji prednosti in hkrati priložnost, da dodatno okrepimo svojo pozicijo sodobne, zelene in v trajnost usmerjene turistične destinacije.«