Natečaj Plaktivat – Solidarnost

Že trinajsti razpis Plaktivat je hkrati dejanje družbene odgovornosti in priložnost tako za mlade oblikovalce kot oglaševalske agencije.

Ljubljana – TAM-TAM Inštitut razpisuje nov mednarodni natečaj za oblikovanje mestnega plakata. Plaktivat v svoji 13. izvedbi izpostavlja temo solidarnost. V času vse večjih konfliktov med različno mislečimi in živečimi, ki jih poglabljajo populizmi, radikalizmi, mediji in algoritmi vseh vrst, je definicija solidarnosti, kot smo jo razumeli, na preizkušnji. Če k temu dodamo še izjemno individualizirano družbo, ki posameznika in njegovo osebno svobodo vse večkrat postavlja pred interese skupnosti, je družbeni konsenz, na katerem temelji solidarnost, ogrožen.

Projekt Plaktivat tako ostaja zvest svojemu poslanstvu, saj tudi v 13. izdaji spodbuja k razmisleku o družbeni temi, ki potrebuje našo pozornost. Pomagajte poudariti problematiko skozi plakat, pozivajo organizatorji natečaja, na katerega se lahko prijavite do vključno 9. februarja, plakat z zmagovalno idejo pa bo objavljen na petsto plakatnih mestih po Sloveniji in prijavljen v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival (SOF) in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen. K sodelovanju vabljeni tako samostojni oblikovalci in oblikovalke, študenti in študentke, dijaki in dijakinje grafičnih smeri kot tudi oglaševalske agencije. Sodelovanje na natečaju je brezplačno. Več informacij o Plaktivatu in razpisnih pogojih je na voljo na uradni spletni strani tam-tam.si/slo/plaktivat.

Natečaji, ki so od leta 2017 odprti tudi za prijave iz tujine, so bili razpisani na teme nasilja nad ženskami, migracij, sovražnega govora, krize medijev, zdravja in zasvojenosti ... V prvem valu epidemije pa se je v okviru projekta odvil tudi javni poziv za oblikovanje na temo koronavirusa. Oglaševalska stoka je združila moči in prispelo je lepo število raznolikih del, ki se v javnem prostorju še vedno pojavljajo. V nastajanju pa je tudi zbirka vseh »koronskih« plakatov v obliki knjižne publikacije.