Ana Roš / Foto: Žiga Intihar (arhiv Tuša)

Novo poglavje Ane Roš

Se spomnite reklame, v kateri je nastopal znani slovenski kuharski mojster Tomaž Kavčič iz Gostilne pri Lojzetu? Ali pa Marka Pavčnika, ki smo ga sicer spoznali tudi s pomočjo domačih televizijskih kuharskih šovov, njegovo kuhinjo pa lahko okušate v Pavusu Gradu Tabor Laško? Pavčnik nam je s pomočjo televizijskega medija nedavno v kombinaciji z enim od trgovskih velikanov predstavljal nože. Bine Volčič je bil obraz izbranih gospodinjskih aparatov, razvil in predstavil je javnosti svojo posebno omako – seveda v sodelovanju spet z določenim velikim podjetjem. Podobno se nam je s plakatov s sendviči na črpalkah enega bencinskih servisov smehljal še en kuharski mojster gorenjskih korenin – Uroš Štefelin. Njegovo ime se pojavlja še pri kakšnem tovrstnem sodelovanju. Volčič se je povezal tudi z eno večjih slovenskih turističnih agencij in ste v njegovi družbi lahko raziskovali in okušali. Medtem ko nas je, na primer, Janez Bratovž iz znamenite restavracije JB iz Ljubljane opazoval s posebnega prodajnega panoja za pašteto pri Slovencih priljubljene blagovne znamke. Oglaševal je sicer gurmanski okus paštete, ki mu je sam dal pečat. Pa še kakšen takšen »sladkorček« tovrstnih sodelovanj bi zagotovo našli, če bi se poglobili.

Zadnji pa je še čisto svež. Ana Roš iz Hiše Franko je pred kratkim predstavila domači javnosti slovensko različico svoje monografije, pred nekaj dnevi pa smo izvedeli, da se je povezala s Tušem. Sedaj Ana Roš in omenjeni trgovec na prodajne police prinašata vrhunske kulinarične izdelke slovenskih pridelovalcev in predelovalcev hrane. V Tušu pravijo, da bodo tako povezali vrhunsko kulinariko, lokalne sestavine in izkušene slovenske proizvajalce, ki bodo za njihove kupce pripravljali inovativne kulinarične mojstrovine, namenjene vsakodnevnim nakupom. Projekt kot primer dobre prakse podpira tudi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije.

»Kupcem bomo predstavili izdelke, ki bodo nastajali z navdihom in izkušnjami ene najboljših svetovnih chefinj Ane Roš iz Hiše Franko. Njeni dve Michelinovi zvezdici bosta povezali sestavine slovenskih pridelovalcev hrane in dolgoletne izkušnje izbranih slovenskih proizvajalcev, ki so pripravljeni slediti naši viziji ponudbe,« pravi generalni direktor Skupine Tuš Andraž Tuš, Roševa, ki bo kreirala nove izdelke, pa dodaja: »Kriza za slabiča pomeni konec, pogumnemu pa odpre nova vrata in skozi ta vrata stopamo danes. Veseli me, da začenjamo ustvarjati nekaj novega, drugačnega. Nekaj, kar bo vsak dan blizu vsakomur; nekaj, kar bo prinašalo znane vsebine, a na povsem drugačen in prepoznaven način.« Tako na police najprej prihajajo skutni njoki iz albuminske skute kobariške Mlekarne Planika. Sledile bodo polnjene testenine in kruh, v nadaljevanju pa tudi drugi okusi.