V prihodnjih tednih se bo podjetje SchäferRolls preselilo v nove prostore.

SchäferRolls v lastne prostore

Kranjski SchäferRolls se seli v poslovno cono ob brniškem letališču, kjer so zgradili nov poslovni objekt.

Podjetje je lani ustvarilo skoraj deset milijonov evrov prometa, podoben obseg pa pričakujejo tudi letos.

Celotna investicija na Brniku bo podjetje stala okoli osem milijonov evrov.

Kranj, Zgornji Brnik – Nov objekt, ki so ga zasnovali skupaj s podjetjem Protim Ržišnik Perc, ki je izdelalo projektno dokumentacijo in tudi vodilo gradnjo v brniški poslovni coni, je že dokončan. Podjetje SchäferRolls, ki je doslej delovalo v najetih prostorih v Kranju, začetek septembra tako začenja selitev strojev na Brnik, kar bo po besedah direktorja Gregorja Ažmana trajalo od tri do štiri mesece, v tem času pa bo proizvodnja potekala na obeh lokacijah.

Investicija v nov objekt je stala 4,5 milijona evrov, skupaj z zemljiščem, vsemi potrebnimi dovoljenji in projektno dokumentacijo ter novimi stroji in napravami pa okoli osem milijonov evrov. Polovico investicije bodo pokrili z lastnimi sredstvi, preostanek pa s kreditom, ki so ga najeli pri Gorenjski banki.

»Glavni razlog je bil odpoved najemne pogodbe s strani lastnika poslovnih prostorov. Imamo pa na novi lokaciji več prostora, predvsem pa povsem na novo organizirano logistiko v proizvodnji, kar nam bo omogočilo precej povečati tudi samo produktivnost,« o razlogih za selitev pravi direktor podjetja, ki je sicer v lasti družinskega podjetja SchäferRolls GmbH iz Nemčije in se ukvarja z oblaganjem in servisiranjem valjev za vse vrste industrij, največji delež pa dosegajo na področju valjev za papirno industrijo. Skladno z licenčno pogodbo znotraj skupine je kranjsko podjetje aktivno predvsem na tržiščih srednje, vzhodne in južne Evrope, kjer segment valjev za papirno industrijo predstavlja več kot devetdeset odstotkov obsega prodaje. Lani so tako dosegli nekaj manj kot deset milijonov evrov prihodkov od prodaje ter dober milijon operativnega dobička. Dodana vrednost na zaposlenega (trenutno jih je v podjetju 41, do konca leta se bo število povzpelo na 44) je bila lani več kot sedemdeset tisoč evrov, s čimer so krepko presegli slovensko povprečje, ki znaša slabih 47 tisočakov na zaposlenega.

Kot pravi Ažman, se je podjetje predvsem z uvedbo nekaterih zaščitnih ukrepov prilagodilo novim razmeram, povezanim z epidemijo covida-19, posebnih odstopanj pri obsegu poslovanja v letošnjem letu pa ne pričakuje: »Obseg prodaje v obdobju je na nivoju rekordnega lanskega leta in tudi na nivoju planirane realizacije. Ravno tako je primerljiv tudi Ebitda. Naročil je dovolj, tako da družba pričakuje, da bo dosegla planiran rezultat.« Podobno kot lani pričakujejo okoli deset milijonov evrov prometa, operativni dobiček pa bo verjetno nekoliko nižji predvsem na račun stroškov selitve.