Mladi so svoje poslovne ideje ob zaključku predstavili županu Borutu Sajovicu. / Foto: LU Tržič

Ustvarjalni in kos vsem dvomom

Štirinajst učencev iz vseh treh tržiških osnovnih šol je po skupinah razvijalo svoje ideje na Akademiji osnovnošolskega podjetništva. Veliko so delali na terenu, kjer so se srečevali s potencialnimi kupci in spoznavali njihove potrebe.

Tržič – Na Ljudski univerzi (LU) Tržič so na začetku marca uspešno zaključili Akademijo osnovnošolskega podjetništva. Krožki so potekali od 16. oktobra lani vsako sredo popoldan v prostorih LU Tržič v obsegu sedemdeset ur. Krožke, tako začetne kot nadaljevalne, je vodil mentor Nejc Konjevič. »Štirinajst učencev iz osnovnih šol Križe, Tržič in Bistrica je po skupinah razvijalo svoje poslovne ideje, spoznavali so različne poklice in preko njih začutili, kaj je tisto, kar bi oni sami radi delali po končani šoli; marsikomu bo to odskočna deska za vpis naprej v srednjo šolo. Naučili so se pomena sodelovanja, povezovanja, diplomatskega pogajanja in še česa, kar jim bo prišlo še kako prav,« je povzela direktorica LU Tržič Natalija Brumen.

Ideje so ob zaključku predstavili županu Borutu Sajovicu, župan pa jim je povedal nekaj o poklicih, za katere se bo vedno našel prostor, če jih bodo le želeli opravljati. Pohvalil je njihove ideje, v njih prepoznal ustvarjalnost in jim podelil potrdila o opravljenem tečaju ter skupno nagrado.

In kakšne so njihove poslovne ideje? Pull ON – Kapa omogoča lažje sprehajanje v nočnem času. Poleg sprednje lučke jo ima tudi zadaj in tako poskrbi, da postanejo pešci še bolj opaženi v temi. Lučke se polnijo na USB, zato baterij ni treba menjati in postane kapa bolj ekološka. Truck on road je aplikacija za mobilne telefone, namenjena voznikom tovornjakov. Pokaže število praznih mest za tovornjake ter daje napotke in informacije tovornjakarjem na enem mestu. Tretja je Holidays map ali Stena spominkov. Za vsako letalsko vozovnico stojijo dobri spomini, ki se ne smejo izgubiti; s fotografijami okrasite svojo steno in poskrbite, da vas z vsakim pogledom vrne nazaj v dober čas, so poudarili ustvarjalci. Creat.it pa je hišna pasja uta; otroci in tudi odrasli radi skladamo pohištvo, kar spodbuja kreativnost in še ponosni smo, ko nekaj zgradimo. Ekipa bi pod blagovno znamko Creat.it ponudila različne produkte, ki jih enostavno naročite na spletu ali kupite v trgovini. »S temi idejami se bodo naši mladi Tržičani skupaj z LU Tržič in pod vodstvom Nejca Konjeviča potegovali za najboljšo poslovno idejo na taboru v Postojni, kjer se bodo predvidoma v juniju 2020 (odvisno od koronavirusa) srečali z drugimi mladimi podjetniki iz vseh slovenskih regij,« je zaključila Natalija Brumen.