Izbrano z Bleda

Pravico do uporabe kolektivne blagovne znamke Blejski lokalni izbor je pridobilo še štiriindvajset rokodelskih izdelkov ter izdelkov unikatnega in industrijskega oblikovanja.

Bled – Na Bledu letos veliko pozornosti namenjajo spodbujanju in promociji izdelkov pod blagovno znamko Bled Local Selection oziroma Blejski lokalni izbor. Če so se sprva osredotočili na hrano, so zdaj dodali še rokodelske izdelke in izdelke industrijskega oblikovanja.

Sredi novembra so pripravili prvo ocenjevanje rokodelskih izdelkov in izdelkov industrijskega oblikovanja za podelitev pravice do uporabe kolektivne blagovne znamke Bled Local Selection, s katero želi Turizem Bled vzpostaviti mreženje in zagotavljanje odlične kakovosti pridelkov, izdelkov, storitev in butičnih doživetij v turistični ponudbi na Bledu, je razložila Romana Purkart s Turizma Bled. Strokovna komisija, ki so jo sestavljali prof. dr. Janez Bogataj, dr. Tanja Lešnik Štuhec in Snežana Madić Lešnik, je v ocenjevanje prejela kar 68 izdelkov, certifikat pa je na koncu potrdila za 24 izdelkov. Člani komisije so sicer prvo ocenjevanje rokodelskih izdelkov ne glede na visoko število izločenih izdelkov ocenili kot zelo pozitivno. »Vsi izločeni izdelki imajo ali dobro idejo ali zametke dobrega oblikovanja. To pomeni, da bomo v prihodnje lahko dobili še več kakovostnih blejskih spominkov, pod pogojem, da bodo avtorji in avtorice odpravili pomanjkljivosti, ki jih je predlagala strokovna komisija,« so zapisali v poročilu. Izdelki so za pridobitev pozitivnega mnenja morali izkazati določen odstotek izvora gradiv iz lokalnega okolja in lokalno zgodbo. Med merili ocenjevanja so bili med drugim še tehnološki proces in izdelava, naravna in kulturna dediščina, likovno estetske, umetniške oziroma oblikovalske sestavine, ekonomska vrednost, trajnost izdelka, ... Izdelovalcem 24 potrjenih rokodelskih izdelkov bodo certifikate podelili konec januarja prihodnje leto v sklopu javne predstavitve projekta ob zaključku prvega dela razvoja omenjene kolektivne blagovne znamke.

Na razpis za pravico do uporabe kolektivne blagovne znamke je do 2. decembra mogoče prijaviti tudi pridelke in živilske izdelke, do 6. januarja pa jedi in pijače, postrežene na gostinski način. Vsem zainteresiranim je na voljo individualno svetovanje pri razvoju izdelkov in oblikovanju embalaže.