Direktor podjetja iHELP Andraž Ogorevc je vodil delavnico oživljanja v Kranjski Gori. Predstavil je tudi napravo, ki laikom olajša postopek masaže srca.

Če turist doživi srčni zastoj ...

... lahko prek mobilne aplikacije iHELP v Kranjski Gori zelo hitro aktivirajo prve posredovalce in reševalce. S postopki oživljanja pa so se na delavnici seznanili tudi turistični delavci in domačini.

Kranjska Gora – Občina Kranjska Gora in Turizem Kranjska Gora sta prejela certifikat Srcu prijazna občina oziroma Srcu prijazno podjetje. Kot je dejal direktor Turizma Kranjska Gora Blaž Veber, se zavedajo, kako pomembna je v primeru srčnega zastoja ali drugih zdravstvenih težav čim hitrejša pomoč. Ker so turistična občina, je pomembno, da turistični delavci, domačini in vsi ostali poznajo temeljne postopke oživljanja in znajo uporabljati tudi defibrilator; ti so nameščeni na šestnajstih lokacijah od Radovne do Rateč.

Zato so se povezali s podjetjem iHELP, ki je v Ljudskem domu v Kranjski Gori pripravilo dve delavnici oživljanja in uporabe defibrilatorja, ki so se ju udeležili tako predstavniki kranjskogorskega turizma, hotelirji, gostinci kot tudi ostali domačini. Predstavili pa so jim tudi brezplačno mobilno aplikacijo iHELP, ki je inovacija in plod slovenskega znanja, namenjena pa je hitri pomoči v primeru nenadnega srčnega zastoja ali drugih zdravstvenih težav. Z njeno pomočjo uporabnik pošlje SOS-obvestilo in tako aktivira varnostno mrežo, ki jo sestavljajo prvi posredovalci, ki se nahajajo v območju petsto metrov, reševalci na številki 112 in nujni kontakti. »S hitro uporabo tudi do desetkrat skrajšamo čas reševanja in možnost preživetja,« je dejal avtor aplikacije in direktor podjetja iHELP Andraž Ogorevc.

Udeležence delavnic so seznanili z načinom brezplačne uporabe nadgradnje mobilne aplikacije. Da jo bodo lahko uporabljali tudi turisti, so obvestila v slovenskem in angleškem jeziku ter priročne kartice za uporabnike namestili tudi v turistične objekte.