Rebalans in prometna strategija

Na maratonski seji občinskega sveta v Bohinju so sprejeli rebalans proračuna in v prvem branju celostno prometno strategijo, ki postavlja temelje prometni ureditvi Bohinja v prihodnje.

Bohinjska Bistrica – Občinski svetniki Občine Bohinj so se na nedavni maratonski seji s kar dvajsetimi točkami soočili z vrsto pomembnih vprašanj za prihodnost občine Bohinj. Med njimi je izstopal rebalans proračuna, ki je bil potreben zaradi vrste investicij v Bohinju. »Poteka gradnja kanalizacije Češnjica, ureditev ceste in vaškega jedra v Stari Fužini, ureditev ceste in pločnika na Ribčevem Lazu, pri dokončanju del v Bohinjski Bistrici pa je bila urejena še avtobusna postaja. Zaradi vseh teh investicij je bil potreben rebalans proračuna, s katerim bomo zagotovili potrebna sredstva za izvedbo teh investicij,« je povedal bohinjski župan Jože Sodja, ki je bil zadovoljen, da jim je kljub obsežnemu dnevnemu redu sejo uspelo v zglednem času pripeljati do zaključka.

Svetniki so v prvem branju obravnavali tudi enega najpomembnejših strateških dokumentov, celostno prometno strategijo, ki je za Bohinj, ki se spogleduje s smelimi načrti trajnostne mobilnosti, izjemnega pomena, saj celostna strategija omogoča kandidaturo za kohezijska sredstva. V strategiji so si za glavne cilje postavili zagotavljanje kakovostne dostopnosti za vse prebivalce in obiskovalce občine znotraj občine, izboljšanje varnost v prometu, še zlasti najbolj ranljivih udeležencev, izboljšanje življenjskega prostora in zmanjšanje negativnih vplivov prometa na zdravje z bolj zdravimi potovalnimi navadami, ki povečujejo fizično aktivnost in zmanjšujejo hrup in izpuste onesnaževalcev zraka. V občini tudi želijo uravnotežiti prometno načrtovanje z enakopravno obravnavo vseh prevoznih načinov ter uravnoteženostjo prometnih investicij in ukrepov ter spodbujati trajnostni turizem na način, ki povečuje privlačnost občine z dobro dostopnostjo, a ne povzroča dodatnih negativnih prometnih vplivov na okolje. V prvem branju so svetniki strategijo z dodatnimi predlogi potrdili, največ pripomb je bilo na območje Pokljuke, za katero pa bodo pripravili ločeno celostno prometno strategijo.