Sredstva za krepitev letalskih linij

Ljubljana – Slovenska turistična organizacija (STO) namerava v naslednjih treh letih nameniti devetsto tisoč evrov v prepoznavnost Slovenije kot avio destinacije, s čimer želijo povečati povpraševanje po novih letalskih povezavah in povečati frekvence obstoječih linij na brniškem letališču. V ta namen so objavili javni razpis, s katerim vabijo agencije k zakupu medijskega prostora v medijih letalskih prevoznikov. Gre za prvo fazo javnega naročila, s katero iščejo izvajalce, ki bodo nato v drugi fazi izvedli dvoletni medijski zakup in promocijske aktivnosti na tržno-komunikacijskih kanalih letalskih prevoznikov, ki bodo na brniškem letališču vzpostavile nove linije ali povečale frekvence letov v obdobju naslednjih treh let. Kot navajajo v razpisu, ki je odprt do 23. aprila, bodo v prvem letu obratovanja za nove linije namenili 150 tisoč evrov, za povečanje števila frekvenc pa devetdeset tisoč evrov, v naslednjih letih pa bodo ti zneski manjši. Kot ključne strateške trge pa poleg Nemčije, Združenega kraljestva, Rusije in drugih evropskih držav vidijo tudi arabske zalivske države, Japonsko in ZDA.