Nova konceptna pnevmatika AERO

Goodyear tudi letos s številnimi novostmi

... ki pomembno kreirajo avtomobilsko prihodnost.

Prva novost, ki bo zanimiva za navadne voznike, je, da na tržišče prihaja povsem nova letna pnevmatika Eagle F1 Asimetric 5, ki se ponaša z izjemno širokim spektrom zmogljivosti v vseh cestnih razmerah. Ob zaviranju na mokri podlagi ima kar štiri odstotke krajšo zavorno pot od svoje predhodnice Eagle F1 Asymmetric 3. Pnevmatika ima izboljšano vodljivost na suhi podlagi, omogoča natančnost vozila v ovinkih, višjo raven oprijema ter učinkovito in gladko pospeševanje. Povečana je tudi odzivnost pri krmiljenju, kar vozniku zagotavlja boljši nadzor in užitek v vož­nji. Namenjena je širokemu spektru vozil, od volkswagna golfa do luksuznih avtomobilov, kot sta mercedes razreda C in BMW serije 3.

Pnevmatike Eagle F1 SuperSport in izpeljanke R in RS so, kot oznake same povedo, namenjene zmogljivejšim avtomobilom in bolj športni vož­nji. Namenjene so bolj energičnim vozilom, kot je denimo volkswagen golf GTI, visoko­zmogljivim limuzinam, kot je BMW M3, pa tudi avtomobilom, kot je porsche 911 turbo.

Goodyear je že lansko leto predstavil vizionarski konceptni pnevmatiki Oxygene z zelenim mahom, ki raste znotraj bočnice in sprošča kisik, in Efficient Grip s tehnologijo za električna vozila, z nizko glasnostjo in majhnim kotalnim uporom, ki električnim avtomobilom omogoča večji domet. Na letošnjem ženevskem salonu avtomobilov pa so spet presenetili s povsem vizionarsko pnevmatiko AERO, razvito za avtonomna leteča vozila prihodnosti. Pnevmatika bi omogočala tako vožnjo po cesti kot tudi letenje po zraku, pri čemer bi pnevmatike delovale kot propelerji. V konceptno pnevmatiko AERO bi bil vgrajen tudi procesor z umetno inteligenco, ki bi podatke optičnih senzorjev združeval s podatki, pridobljenimi v komunikaciji vozila z infrastrukturo in z drugimi vozili. Čeprav je to zgolj koncept, pnevmatiko v tovarni z vso resnostjo razvijajo naprej in postavljajo temelje razvoju pnevmatik in novim oblikam mobilnosti.