Zmagovalna ekipa s strokovno komisijo / Foto: arhiv FOV

Odlični v študiji primera

Fakulteta za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru in Gimnazija Franceta Prešerna sta tudi letos v januarju pripravili tekmovanje v reševanju študije primera za dijake.

Študija primera kot interaktivna pedagoška metoda temelji na reševanju konkretnega primera ali izziva iz realnega okolja. Letošnji izziv je za dijake pripravilo eno od kranjskih podjetij, nanašal pa se je na določanje specifične ciljne skupine potrošnikov in trženje določene blagovne znamke, je pojasnila pooblaščenka za stike z javnostjo pri FOV Polona Šprajc.

Letošnjega tekmovanja v študiji primera so se udeležili dijaki iz Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica, Gimnazije Franceta Prešerna Kranj in Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole Šolskega centra Kranj. Za dijake in njihove mentorje so profesorji in strokovni sodelavci FOV najprej pripravili kratka predavanja s področij študije primera, marketinga, iskanja podatkov na spletu, priprave predstavitve in statistične obdelave podatkov. Pridobljeno znanje so dijaki uporabili pri predstavitvi svojih rešitev na zadan problem. Ekipe so imele deset minut časa za predstavitev rešitve, nato pa so sledila vprašanja štiričlanske komisije, ki so jo sestavljali po dva predstavnika fakultete in podjetja, ki je zastavilo tokratni izziv. Po posvetovanju in analizi predstavitev je komisija določila tri zmagovalne ekipe. Najbolj jih je prepričala ekipa Radovljica 1 z Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica, ki je imela po njihovi oceni najbolje strukturirano rešitev. "Poleg tega je odlično opredelila ciljno skupino potrošnikov in podala globoko razumevanje celotnega problema," je odločitev komisije predstavila Polona Šprajc. Drugo mesto so dodelili ekipi Mladi podjetniki z Gimnazije Franceta Prešerna Kranj. Njihova rešitev je predlagala vključevanje ljudi, ki imajo na spletu in v medijih, kot sta Instagram in Facebook, velik vpliv. Odlično so tudi predstavili analizo celotnega izziva in statistiko obiska na spletnih straneh, ki bi bile lahko zanimive za oglaševanje. Tretje mesto pa je pripadlo ekipi Divas, prav tako z Gimnazije Franceta Prešerna Kranj, ki je podala konkretne predloge in podrobno analizo oglaševanja v raznih medijih, je še razložila Polona Šprajc. Ob tem je še poudarila, da so vse sodelujoče ekipe predstavitve pripravile in izvedle nad pričakovanji.