Nove priložnosti s Pekom

V žirovskem podjetju Alpina, specializiranem za športno obutev, so po nakupu najstarejše slovenske obutvene blagovne znamke Peko pripravili novo strategijo trženja.

Žiri – Podjetje Alpina je lastnik blagovne znamke Peko formalnopravno postalo oktobra lani, sredi januarja pa so na mednarodnem sejmu v Italiji predstavili novosti. Samozavesten nastop in prepričanje v uspeh dveh najmočnejših slovenskih obutvenih blagovnih znamk sta izzvala pozitivne odzive kupcev iz tujine, so zadovoljni v Alpini.

Ključno vlogo poslovanja skupine Alpina še naprej ohranja globalno uveljavljena blagovna znamka Alpina in bo tako tudi v prihodnje predstavljala glavnino razvoja in prodaje v segmentu športne in modne obutve, poudarjajo v podjetju. Potencial Peka, ki je po raziskavah druga najmočnejša obutvena znamka na slovenskem trgu, pa bodo izkoristili za pridobivanje novih kupcev doma in na trgih nekdanje Jugoslavije, priložnost vidijo tudi v tujini. Kolekcijo Peko, pojasnjujejo v Alpini, predstavlja elegantna, predvsem moška modna obutev srednjega do višjega cenovnega razreda, klasičnega videza in kakovostne izdelave iz naravnih materialov. Na sejmu v Italiji so se že predstavili tudi z modno trendovsko obutvijo višjega cenovnega razreda Peter Kozina. Z dosedanjimi odzivi kupcev na Alpinine novosti in kolekcijo Peter Kozina so zelo zadovoljni, saj so prejeli naročila vzorcev od dolgoletnih partnerjev iz Nemčije, Rusije, Finske, Irske in Estonije, vzbudili pa so tudi zanimanje morebitnih novih partnerjev iz Švice, Švedske in Italije. Modni čevlji Peter Kozina in Peko bodo sicer v Alpininih prodajalnah na voljo jeseni.

Po besedah direktorja Bojana Gantarja, ki verjame v uspeh najmočnejših slovenskih obutvenih znamk, so slovenske blagovne znamke lahko kreativne v modi, delo izkušenih domačih čevljarjev pa je sinonim za kakovost, ki je na trgu iskana in cenjena, kar kažejo tudi mnenja tujih partnerjev. V skupini Alpina so lani ustvarili več kot 53 milijonov evrov prihodkov in na novo zaposlili petdeset ljudi. Še nove priložnosti za izboljšanje poslovanja vidijo v širitvi kakovostne ponudbe v lastni maloprodajni mreži na domačem trgu, v državah nekdanje Jugoslavije in postopoma tudi v izvozu.