Bohinjsko vse bolj prepoznavno

Kolektivna blagovna znamka Bohinjsko/From Bohinj, ki deluje pod okriljem Turizma Bohinj, se širi tudi na področje namestitev in doživetij, združuje pa že 64 lokalnih ponudnikov s 354 izdelki in storitvami.

Bohinj – Ko se je leta 2013 začela zgodba kolektivne blagovne znamke Bohinjsko/From Bohinj, si niti najpogumnejši niso predstavljali takšnega uspeha. Po začetnem spodbujanju in vabljenju ponudnikov k pridobitvi znamke, je danes znamka, ki jo upravlja Turizem Bohinj in združuje že 65 lokalnih ponudnikov, ki skupaj ponujajo že 354 izdelkov in storitev – od kulinaričnih, rokodelskih in industrijskih izdelkov do storitev turističnega prenočevanja in doživljanja.

Po besedah Jane Vilman iz Centra za kakovost na Turizmu Bohinj pridobitev blagovne znamke Bohinjsko sodelujočim zagotavlja pomoč pri razvoju izdelkov, brezplačno grafično opremo in pomoč pri kreiranju novih idej za povezovanje in razvoj skupnih produktov ter njihovi promociji. »Naloga ponudnikov je, da skrbijo za kakovost. Izdelki so podvrženi ocenjevanju zunanje komisije, kar zagotavlja kakovost, zbrani so v katalogu, ki je dostopen tako prebivalcem kot obiskovalcem. Znamka se je že dobro uveljavila, za kar je zaslužno predvsem lokalno prebivalstvo, ki jo je vzelo za svojo.« Veliko priznanje je blagovna znamka prejela pred kratkim tudi s priznanji za izvirne gastronomske in kulinarične spominke v Alpski turistični regiji. Med 41 prijavljenimi izdelki je bilo izbranih dvajset izdelkov, med njimi pa kar 16 izdelkov blagovne znamke Bohinjsko.