Nekdanji in novi direktor družbe Hit Alpinea: Fedja Pobegajlo in Milan Sajovic / Foto: Gorazd Kavčič

Milan Sajovic na čelu Hit Alpinee

Vodenje največje kranjskogorske turistične družbe je s septembrom prevzel Kranjčan Milan Sajovic. Njegov predhodnik Fedja Pobegajlo v družbi ostaja kot vodja strateškega trženja.

V prvih sedmih mesecih letošnjega leta so v hotelih Hit Alpinea ustvarili več kot 130.000 nočitev, s čimer so presegli tako rezultat iz enakega obdobja lani kot tudi načrtovane vrednosti. Rezultati tekočega poslovanja družbe tako izkazujejo več kot 20-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu.

Kranjska Gora – Milan Sajovic v družbo Hit Alpinea prihaja iz skupine Union hoteli, kjer je zadnja štiri leta vodil hotelsko in gostinsko poslovanje ter upravljanje z nepremičninami. Pred tem je v isti družbi več let deloval na področju marketinga in prodaje, bogate izkušnje pa ima tudi iz hotelskih operativnih pozicij doma in v tujini, so pojasnili v družbi Hit.

Kot je dejal na ponedeljkovi novinarski konferenci, nove priložnosti za razvoj družbe Hit Alpinea vidi v tesnejšem povezovanju poslovnih ciljev z matično družbo Hit, v boljšem izkoriščanju sinergij s preostalimi hoteli v skupini in v ustreznem pozicioniranju na trgu. »Posvetili se bomo razvoju produktov turizma z višjo dodano vrednostjo, ki bodo skupaj z vpeljavo sodobnih orodij za marketing in prodajo omogočili doseganje dobrih rezultatov poslovanja,« je pojasnil svojo vizijo vodenja podjetja.

Povedal je še, da želijo v prihodnje spreminjati cenovno politiko, kar pomeni, da bodo cene postopoma še zviševali – v preteklih treh letih so se povprečno za deset odstotkov. »Seveda pa bo gost pripravljen plačati višjo ceno, če bo začutil, da je produkt tega vreden,« dodaja in napoveduje stalna vlaganja v hotelsko infrastrukturo. Kot je še pojasnil, bodo v prihodnje na trgu iskali še nove segmente gostov, ki so bili v preteklosti v Kranjski Gori manj prisotni; v tem smislu računajo predvsem na povečevanje tako imenovanih motivacijsko-doživljajskih potovanj v okviru poslovnega turizma.

Pri tem dodaja, da bo družba še naprej intenzivno sodelovala pri aktivnostih za razvoj destinacije v povezavi z Občino Kranjska Gora in lokalnimi turističnimi akterji, priložnosti pa vidijo tudi v povezovanju v okviru skupnosti Julijskih Alp ter območja na Tromeji, ki ga v Alpinei prav tako vidijo kot eno od pomembnih prednosti, ki jih ponuja destinacija. »Dolgoročno želimo postati sinonim za kakovostno in prijazno storitev ter najboljše hotelsko podjetje v destinaciji,« dodaja Sajovic.

Sajovic družbo Hit Alpinea prevzema v dobri poslovni kondiciji. Hit Alpinea je namreč v zadnjih štirih letih iz družbe v rdečih številkah prerasla v zelo solidno delujočo družbo z velikim potencialom, kar potrjujejo tudi letošnje ocene poslovanja. V prvih sedmih mesecih letošnjega leta so v hotelih Hit Alpinea ustvarili več kot 130.000 nočitev, s čimer so presegli tako rezultat iz istega obdobja lani kot tudi načrtovane vrednosti. Rezultati tekočega poslovanja družbe tako izkazujejo več kot 20-odstotno rast v primerjavi z istim obdobjem v lanskem letu.

Družba Hit Alpinea tako ob zmernem razdolževanju izpolnjuje vse zaveze, ki jih prinaša nov sporazum z bankami upnicami, je pojasnil Fedja Pobegajlo, zdaj že nekdanji direktor družbe. »Zadovoljni smo, da smo v tem času izpeljali načrtovane investicije v posodobitev turistične ponudbe, s prenovami in tekočimi vzdrževalnimi deli bomo nadaljevali tudi v jeseni. Dobre odzive gostov beležimo na inovativne turistično-gostinske produkte, kot sta Kulinarična pot po Kranjski Gori in Večerja treh dežel, ki smo ju razvili z ostalimi turističnimi ponudniki na destinaciji.«