Alpinističen pristop k barvanju / Foto: Arhiv JUB

Pobarvali so Triglavski dom

Minuli konec tedna je podjetje JUB poskrbelo, da je Triglavski dom na Kredarici dobil lepšo fasado in notranje prostore.

Kredarica – Po 34 letih je JUB s svojimi barvami osvežil Triglavski dom na Kredarici, so nam sporočili iz tega podjetja, ki je z izvedbo prenove celotne fasade in notranjih prostorov koče na Kredarici začelo minulo soboto in v nedeljo zvečer končalo z barvanjem te naše najvišje planinske postojanke. Ta je bila nazadnje generalno obnovljena leta 1984. Kljub nekoliko muhastemu vremenu je ekipi 18 zaposlenih iz JUB-a, v kateri so bila tudi tri dekleta in pet alpinistov, ki jih je za delo na višini angažiral upravljavec doma Planinsko društvo Ljubljana – Matica, z dvema nanosoma barve iz družine JUBIN uspelo prebarvati več kot 700 kvadratnih metrov lesenih površin na fasadi koče, v notranjosti pa več kot 600 kvadratnih metrov zidnih površin, kar vključuje 16 sob in vse hodnike, vhod, jedilnico in recepcijo.

Oskrbnik doma Herman Uranič je rezultatov barvite prenove neizmerno vesel, vrednost projekta pa po ocenah znaša okoli 20 tisoč evrov. »JUB, ki je najstarejši proizvajalec zidnih barv v Sloveniji, je doslej poskrbel za barvito prenovo številnih javnih objektov, kot so bolnišnice, porodnišnice, šole in vrtci, svojo družbeno odgovornost pa skladno s svojo dolgoletno tradicijo izkazuje tudi s podporo številnim drugim projektom, ki jih v javno dobro izvajajo raznolika društva, nevladne organizacije ali skupine posameznikov. Letos je pobuda za prenovo Triglavskega doma na Kredarici, ki s svojimi kapacitetami nudi zavetje 300 obiskovalcem, prišla prav iz vrst zaposlenih, ljubiteljev gora, pohodništva in planinarjenja, ki pogosto obiskujejo tudi to našo najvišjo planinsko kočo,« pojasnjujejo v družbi JUB. »Čeprav je delo na višini 2515 metrov izjemno zahtevno in vključuje precej organizacijskih priprav in natančno logistiko, je bila odločitev sprejeta v aprilu. Za kočo na Kredarici smo do konca junija v akciji 'Z JUBINI na vrh Slovenije' skupaj s svojimi kupci zagotovili potrebne količine barv. Pri delu so prostovoljci porabili tudi več kot 1500 metrov zaščitnih trakov, različnega orodja ter čopičev, ki sta jih za projekt prispevali podjetji Z&Z ter Žima.«