Knaufu nagrada za marketinško odličnost

Škofja Loka – Društvo za marketing Slovenije je na 23. slovenski marketinški konferenci podelilo letošnje nagrade za marketinško odličnost. Med devetimi finalisti je veliki zmagovalec nagrade Droga Kolinska, nagradili pa so še najboljše v treh kategorijah. V kategoriji segmenta B2B je slavilo podjetje Knauf Insulation, ki si je nagrado marketinška odličnost 2018 zaslužilo s poslovanjem v izjemno koncentrirani panogi, ki jo obvladuje nekaj podjetij – ob tem so gradbeno krizo pred leti prešli brez večjih pretresov. Razloge pripisujejo tudi dobremu poznavanju lastnih kupcev, ki so središče njihovega delovanja, in ciljnemu usmerjanju aktivnosti marketinga. Ta je vključen v vseh fazah od načrtovanja do upravljanju proračuna. Podjetje marketinške aktivnosti prilagaja nakupnemu procesu, daje velik poudarek povezovanju marketinga, prodaje in razvoja, s čimer uspešno razvijajo nove inovativne produkte. Prepoznani so tudi kot podjetje, ki znotraj stroke deli znanje.