Sportina se umika iz turizma

Vsi štirje hoteli, ki jih je imela v lasti Sportinina hčerinska družba Novi Kondor, so dobili nove lastnike. V Sportini Group se bodo zdaj znova osredotočili na svojo osnovno dejavnost, prodajo modnih oblačil.

Bled – Družbi Novi Kondor, ki je v prisilni poravnavi, je uspelo prodati vse štiri hotele na Bledu, med zadnjimi hotel Ribno in Vilo Prešeren, še prej pa tudi hotel Krim in Vilo Viktorijo. Odprodajo premoženja so izvedli v dogovoru z bankami oziroma v skladu s programom prisilne poravnave. »Umik iz turizma za Sportino Group pomeni vračanje k tistemu, po čemer je najbolj prepoznana v regiji in širše, to je dobrih trgovinah ter široki ponudbi modnih oblačil in dodatkov,« poudarjajo v Sportini in dodajajo, da se bodo v prihodnje osredotočili na rast svoje osnovne dejavnosti prek širitve na nove trge in nove prodajne kanale, na večjo učinkovitost prek digitalizacije poslovanja ter na zagotavljanje najboljše ponudbe prek sklepanja novih partnerstev z globalnimi modnimi znamkami.

Po finančnih težavah, v katerih se je pred štirimi leti Sportina znašla tudi zaradi vlaganj na področju turizma, so uvedli postopek finančnega prestrukturiranja. Ta po njihovih zagotovilih poteka po načrtih. »Banke nas podpirajo pri oblikovanju in implementaciji novega poslovnega modela, ki bo Sportino še utrdil med vodilnimi ponudniki modnih oblačil in modnih dodatkov,« poudarjajo v Sportini in dodajajo, da je zanje še bolj kot finančno pomembno poslovno prestrukturiranje. »S tem postavljamo zdrave temelje za nadaljnjo rast in razvoj.« Lansko leto je bilo tretje zaporedno leto po preventivnem prestrukturiranju, ko so dosegali tako rast prihodkov kot rast dobička iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) in je bilo tako najbolj uspešno leto po letu 2014, ko so uvedli preventivno prestrukturiranje. Po lanskih sicer še nerevidiranih izkazih so prihodki presegli 111 milijonov evrov, medtem ko so v letu 2014 znašali dobrih 82 milijonov evrov. EBITDA se je v tem obdobju dvignil s 0,4 milijona na 8,5 milijona evrov. »Najpomembneje je, da se je v tem obdobju razmerje med dolgom do bank in EBITDA konec leta 2017 znižalo na vsega 2,5-kratnik. To jasno kaže na dejstvo, da Sportina postaja zdravo podjetje, ki ima velik potencial za rast,« so poudarili v Sportini.

Tudi letos pričakujejo izpolnitev zastavljenih ciljev, to je nadaljevanje rasti prihodkov in še večje donosnosti. V rast in razvoj so samo v zadnjih treh letih vložili prek 15 milijonov evrov. Odprli so 60 novih trgovin in prodajne površine povečali za 17 tisoč kvadratnih metrov. Po novem so prisotni tudi na avstrijskem in italijanskem trgu, na novo so zaposlili štiristo ljudi. Del investicijskih sredstev namenjajo tudi digitalni transformaciji, ki se izvaja v vseh poslovnih funkcijah. Njihov cilj je vitkejša in agilnejša organizacija, ki bo temeljila na podjetniški in odprti kulturi ter razvoju novih prodajnih kanalov, da bi zadovoljili sodobne kupce, so še dodali v Sportini.