Tadej in Romana Jenko ter serviser Jože Gosar iz podjetja Avtohiša Jenko z nagrado za najboljšega serviserja Citroënovih vozil

Za stranko si vzamejo čas

Nagrado za najboljšega serviserja vozil znamke Citroën lanskega leta je dobilo podjetje Avtohiša Jenko iz Praprotne Police.

Praprotna Polica – Avtohiša Jenko stoji v središču vasi Praprotna Polica pri Cerkljah. Družinsko podjetje s tremi zaposlenimi vodita brat in sestra Tadej in Romana Jenko. Avtomehanični začetki podjetja pa segajo v čas pred dobrimi štiridesetimi leti, ko je njun danes že pokojni oče Matevž odprl manjšo avtomehanično delavnico v garaži domače hiše.

»Brat je očetu že vseskozi pomagal, po njegovi smrti pa sta z mamo tudi prevzela vodenje podjetja, dokler se jima nisem pred dobrim letom dni, ko se je mama upokojila, pridružila še jaz,« pripoveduje Romana Jenko, ki v podjetju ureja administracijo in še mnogo drugih stvari. »Vsak dela vse, saj smo majhna ekipa. Poleg naju z bratom je v podjetju še iz časov, ko je delavnico vodil oče, zaposlen tudi serviser. Veseli smo, da nam je zvest tako dolgo časa, dobrega delavca je namreč težko dobiti, poleg tega pa je to tudi kazalnik, da je pri nas zadovoljen,« še dodaja Romana Jenko.

Lani jih je razveselila nagrada za serviserja leta, ki ga Citroën podeljuje serviserjem, ki dosegajo najboljše rezultate na področju poprodaje in s katerim so tudi stranke najbolj zadovoljne. »Med kakšnimi tridesetimi pooblaščenimi serviserji smo verjetno s tremi zaposlenimi najmanjši izmed vseh. A veliko damo na osebni stik s stranko, in kot kaže, se to obrestuje,« pojasnjuje Jenkova, ki dodaja, da jim veliko strank zvestobo izkazuje že leta. »Stranka ceni, da si zanjo vzameš čas, jo poslušaš in ji seveda hitro in kvalitetno rešiš težavo. V vseh teh letih smo z nekaterimi postali že pravi prijatelji. Stranke se vračajo, nas priporočajo drugim in to nam veliko pomeni.« Večina strank seveda prihaja z območja Gorenjske, a kot pravi Jenkova, se nekateri pripeljejo tudi iz sosednje Avstrije in celo Prekmurja.

V Avtohiši Jenko jeklenim konjičkom ponujajo c­elostno rešitev. Poleg servisa in vulkanizerskih del so namreč v sodelovanju s podizvajalci strankam na voljo tudi kleparska in ličarska dela ter rešitve s področja avtoelektrike.

Večjih širitev v prihodnje ne načrtujejo. Želijo predvsem nadaljevati tradicijo manjše družinske avtomehanične delavnice, ki slovi po osebnem stiku s strankami, saj jim je to do zdaj prinašalo najboljše rezultate.