Časopis prejeli z zamudo

Železniki – V zadnjih dneh smo prejeli nekaj pritožb naročnikov iz občine Železniki, da so Gorenjski glas nekajkrat prejeli z zamudo: torkov časopis denimo v sredo, petkovega pa celo v ponedeljek. Upravnica pošte v Železnikih in vodja logistike na ljubljanski poslovni enoti Pošte Slovenije na naša novinarska vprašanja nista želela odgovoriti, ker da je za to pristojna njihova služba korporativnega komuniciranja. Tam so pojasnili, da se v Pošti Slovenije podobno kot v drugih slovenskih podjetjih v zadnjem času srečujejo s pomanjkanjem ustreznih kadrov. Zaposlenih jim primanjkuje predvsem na področju dostave. »Kljub obsežnim aktivnostim za pridobitev ustreznega števila dodatnih zaposlenih se hkrati srečujemo z visoko fluktuacijo. Tudi na pošti Železniki se srečujemo s povečano fluktuacijo zaposlenih v dostavi, kar zahteva več prilagajanja organizaciji dela in premeščanje pismonoš tudi z drugih pošt. Vsekakor pa za območje Železnikov prednostno izvajamo vse aktivnosti za čimprejšnjo zasedbo delovnih mest v dostavi,« so razložili.

»V zvezi z dostavo vašega časopisa sicer dopuščamo možnost, da ga je kakšen naslovnik prejel z zamudo, za kar se mu iskreno opravičujemo, natančneje pa bomo dostavo časopisa še preverili. Nikakor pa niso vsi naročniki v občini Železniki vašega časopisa prejeli z zamudo,« zatrjujejo na Pošti Slovenije. Poudarili so še, da so ostale pošiljke naslovnikom dostavljene v zakonsko predpisanih rokih, to je v treh dneh od oddaje pošiljke v prenos, v kar pa ne štejejo sobot, nedelj in praznikov.

Vsekakor upamo, da bodo kadrovske težave čim prej rešili in da bodo odslej vsi naročniki naš časopis lahko brali na dan izida.