Tomaž Rogelj

Postopoma do vrhunskosti

Blejski občinski svetniki so na torkovi seji podali soglasje k imenovanju Tomaža Roglja za direktorja Turizma Bled, vodenje katerega bo prevzel s prvim januarjem.

Bled – Potem ko je s svojo predstavitvijo oktobra prepričal svet zavoda Turizem Bled, da so ga soglasno podprli za direktorja, je Tomaž Rogelj enak vtis v torek naredil tudi na občinske svetnike. V svoji predstavitvi je kot ključni cilj pri vodenju zavoda navedel, da sami postanejo ustvarjalci razvoja, ne da vedno zgolj sledijo svetovnim trendom na področju turizma in se prilagajajo drugim. »Časi za turizem so dobri in v mojem mandatu se bomo trudili ohraniti vse dobre stvari, ki jih Bled ima. Bomo pa previdno dodajali še vsebine, ki jih želimo na Bledu videti in jih bomo dogovorili v novi strategiji za naslednje osemletno obdobje, katere osnutek bomo prihodnji mesec dali v javno obravnavo.« Kot uresničljiv cilj za Bled je omenil tudi vrhunskost destinacije, pri čemer pa po njegovem ni treba hiteti, ampak je kakovost treba graditi postopoma.

Tomaž Rogelj, po izobrazbi ekonomist, je večji del poklicne kariere deloval kot bankir, zadnjih sedem let pa je dejaven v turizmu. »V okviru Mednarodnega centra za promocijo podjetij smo skrbeli za prenos dobrih praks v tujino, velik poudarek je bil tudi na kongresnem turizmu,« je pojasnil in dodal, da bo slednjemu namenjal velik poudarek tudi v prihodnje. Kot profesionalni turistični vodnik se je specializiral za poslovni in čebelarski turizem. In tudi Bled je primerjal s kranjsko sivko – oba sta edinstvena ne samo v Sloveniji, ampak tudi v svetu, je poudaril. Pomembno se mu zdi, da se na Bledu vsi dobro počutijo, ne samo turisti, ampak tudi tisti, ki na Bledu živijo in delajo. »Bled ne sme postati Disneyland,« je poudaril in tako nakazal tudi smer razvoja turizma na Bledu, in sicer bo v ospredju trajnostni turizem. »Bled je lep in takega moramo ohraniti za prihodnje generacije.« Večji poudarek bo namenil razvijanju ponudbe tudi zunaj glavne poletne sezone in personalizaciji ponudbe. »Ker smo majhni, se lahko posvetimo vsakemu gostu posebej.« Dobro zgodbo Bleda je po njegovem mogoče zgraditi na lokalnih posebnostih. »Imamo tradicijo, pristnost in edinstveno naravno okolje; vse dosedanje dobre prakse pa bomo razvijali naprej.«

Zagotovil je še, da so na Bledu dobrodošli vsi gosti. »A ker je Bled omejen po velikosti, se ne moremo iti masovnega turizma. Treba je ugotoviti, koliko turistov Bled še lahko prenese.« Zaveda se, da se bodo morali na Bledu v času glavne turistične sezone še nekaj časa soočati s precejšnjo gnečo, vsaj dokler ne bodo končani veliki infrastrukturni projekti, kot sta gradnja severne in južne razbremenilne ceste. »Ko bo to urejeno, pa bo treba razmišljati tudi o drugačnem dostopu in razbremenitvi Bleda,« je končal svojo predstavitev.