Ponudba v Deželi Dobro je bila okusno mamljiva.

Dežela Dobro v kranjskih rovih

Dežela Dobro ponuja vse tisto, kar dobrega pridelajo in izdelajo roke tistih, ki jim ni vseeno, kaj bodo kupci kupili. Tokrat so bili na voljo zeliščni izdelki, slovenski med in vina, okusen sir, domač kruh iz več žit, izdelki, »štrikani iz domače vočje vone« ... Bi rekli, da vse, kar vam srce domačega poželi.

Kranj – »Dežela Dobro je ime blagovne znamke, ki jo čisto počasi gradimo kot bodočo ''državo'', v kateri bodo ''deželani'' vsi, ki jim je pomembno, da vedo, kdo je pridelal in izdelal tisto, kar so kupili. Seveda bodo deželani tudi proizvajalci lokalno pridelane hrane in izdelkov, ki se nam pridružujejo iz cele Slovenije.« Takole je Deželo Dobro, ki so jo minuli konec tedna gostili v kranjskih rovih, opisal njen pobudnik Andrej Zalokar iz TD Rekreatur. Prva ozemlja Dežele Dobro so bila v Kranju na Prešernovi ulici, Glavnem trgu in Rovih pod starim Kranjem, kjer se je ob sobotah od konca septembra do sredine novembra predstavilo 55 ponudnikov lokalno pridelane hrane in izdelkov, od tega devet na prav vseh. Ponudniki prihajajo iz Gorenjske, Ljubljanske kotline, Dolenjske, Krasa, Posavja, Savinske, Štajerske, Prlekije in Prekmurja. Kot je poudaril Zalokar, so bili dogodki na Prešernovi ulici in Glavnem trgu sofinancirani v okviru prireditev turističnih društev, veliko pomoč pri nasvetih in obveščanjih so imeli pri županu Boštjanu Trilarju in njegovem kabinetu. Dogodek v minulem vikendu v kranjskih rovih so izvedli v soorganizaciji z Zavodom za turizem in kulturo Kranj, kjer je bila vodja projekta Karmen Zupan. S ciljem, kot je poudaril Zalokar, da bi obiskovalci praznična darila kupovali »s čustvi in dušo« – ko bi kupili npr. neki vrhunski kulinarični izdelek in bi jim ponudnik odgovoril na prav vsa njihova vprašanja o sestavinah, načinu pridelave ...: »Primerno okrašeni rovi so za takšne priložnosti čudovit ambient in s tem so se strinjali prav vsi, ki so to soboto in nedeljo vanje vstopili. Letošnji obisk v rovih je bil žal pod pričakovanji, ponudniki pa so organizatorje, našo angažiranost spodbudili z besedami: »Vztrajajte, saj dobro delate, in ko bo naslednja Dežela dobro, zagotovo spet pridemo.«

Kakšni so načrti, še razkrije Andrej Zalokar: »Testno obdobje integralnega turističnega produkta je za nami. Na osnovi praktičnih izkušenj bomo v sodelovanju z Zavodom za turizem in kulturo Kranj in ustreznimi uradi Mestne občine Kranj pripravili poslovni načrt projekta in ga, če bodo izpolnjene njegove ugotovitve, spomladi 2018 zagnali. Poleg Kranja želimo v letu 2018 osvojiti še ozemlja v Lendavi, Ljutomeru, Ptuju in Kopru, za kar že sedaj pletemo mreže.«