V bloku jih je zeblo

Naš bralec, ki živi v Podlubniku 153, nam je ta teden potožil, da kljub mrazu v bloku še vedno ne kurijo, medtem ko so drugje po Škofji Loki že začeli ogrevati.

Škofja Loka – Nizke temperature zadnjih tednov so nas že pripravile do tega, da smo doma zakurili. Tudi v večstanovanjskih stavbah, kjer je ogrevanje odvisno od upravljavcev zgradb, so večinoma že začeli z ogrevanjem, ne pa tudi v stolpnici Podlubnik 153, nam je ta teden sporočil starejši stanovalec. Pri upravljavcu stavbe, SPO, podjetju za upravljanje nepremičnin Škofja Loka, smo poizvedeli, zakaj.

To podjetje upravlja veliko večino stanovanjskih stavb v Škofji Loki in tudi skoraj vse centralne kotlovnice. »Že sredi preteklega tedna smo povsod začeli z ogrevanjem, razen v naselju stolpnic Podlubnik 152–162, kjer pa so nastale tehnične oziroma bolj logistične težave,« odgovarja direktor Robert Novljan. »Vsaka stavba v omenjenem naselju ima na vstopu toplovodnih inštalacij v hišo vgrajen merilnik porabe toplotne energije, ki služi za namen delitve stroškov ogrevanja med posameznimi stavbami. V začetku poletja smo zaradi predpisane periodične kontrole delovanja merilnike demontirali in odpeljali na umerjanje. O rezultatih testiranj smo bili obveščeni konec avgusta. Ker izvajalec kontrole za večino merilnikov ni izdal pozitivnega mnenja o pravilnem delovanju, smo morali naročiti nove. Žal pa je prišlo do večjega zamika pri dobavi novih toplotnih števcev, ker jih noben trgovec pri nas nima na zalogi. Predstavnikom kurilnega odbora smo v začetku prejšnjega tedna predstavili začasno rešitev, da se namesto števcev vgradijo vmesni elementi, s čimer bi bil omogočen pretok tople vode, vendar se zaradi pričakovanih dodatnih stroškov s tem niso strinjali. Dne 20. septembra smo na vse oglasne deske v naselju o tem izobesili obvestilo. Na podlagi zahtev posameznih stanovalcev za začetek ogrevanja smo v ponedeljek, 25. septembra, o tem obvestili člane kurilnega odbora. Odbor je včeraj (v torek, op. avt.) dal soglasje za takšno začasno rešitev, nato smo takoj začeli z vsemi potrebnimi deli in danes (v sredo) že začeli z ogrevanjem. Včasih kljub maksimalnemu trudu ne moremo zadovoljiti vseh svojih strank, po drugi strani pa do težav sploh ne bi prišlo, če bi vse merilnike že preko poletja zamenjali z novimi, kakor smo tudi svetovali etažnim lastnikom preko njihovih odborov v mesecu juniju. Žal se pri stroških takšne zadeve rade 'zataknejo'.«