Lov na zaklade osrednjeslovenske regije

V Turizmu Ljubljana so začeli z drugim delom kampanje za promocijo destinacij in ponudbe v osrednjeslovenski regiji. Predstavljajo nabor desetih idej za izlete, med katerimi so tudi Zbiljsko jezero, Velika planina, Arboretum Volčji Potok in Slamnikarski muzej v Domžalah.

Ljubljana – »Ljubljano vedno opišemo kot idealno izhodišče za dnevne izlete. Verjamemo namreč, da lahko z upravljanjem turističnih tokov v osrednjeslovensko regijo in drugje po državi delno sprostimo mestno jedro in ga pustimo prijetnejšega za bivanje prebivalcev in tistih gostov, ki ostanejo. Obenem pa promoviramo in ustvarjamo določen dobiček od turizma tudi drugim destinacijam in ponudnikom – verjamemo v povezovanje, saj imajo tako od uspeha prestolnice lahko več vsi,« pravijo v Turizmu Ljubljana, kjer so s 23. avgustom začeli drugi del kampanje za promocijo destinacij in ponudbe v osrednji Sloveniji, ki bo trajala vse do novembra.

S kampanjo želijo predstaviti nabor idej za izlete, hkrati pa čim bolj razširiti besedo o lepotah in doživetjih. »Za promocijo smo se odločili vključiti priljubljeno platformo Instagram, uporabnike hashtaga #CentralSlovenia pa ''nagraditi'' z lokalnim darilcem. Pravila sodelovanja so preprosta: izberite in obiščite kraj z našega seznama, fotografirajte, kar vas je navdušilo, fotografijo objavite na Instagramu in jo pokažete še drugim. Ne pozabite pripisati hashtaga: #CentralSlovenia in označiti lokacije. Na navedeni točki pokažite svojo objavo in prejeli boste lokalno darilce,« pojasnjujejo in dodajajo, da želijo s tokratno akcijo v prvi vrsti dati dodatne predloge za deset izletov ne zgolj tujim obiskovalcem, ampak tudi domačinom, saj, kot poudarjajo, pogosto slabo poznamo ponudbo pred svojim pragom. Katere izlete predlagajo? Polhograjska graščina, Velika planina, Županova jama, Zbiljsko jezero, Arboretum Volčji Potok, razgledni stolp na Planini nad Vrhniko, pustolovski park Geoss, grad Bogenšperk, Slamnikarski muzej v Domžalah in veslanje po Ljubljanskem barju do Tromostovja.

Prvi del kampanje za promocijo osrednjeslovenske regije so izvedli še pred letošnjim poletjem in dobili velik odziv – dva tisoč objav z oznako #CentralSlovenia.