Zmagovalci letošnjega preizkusa v spretnostni vožnji policistov motoristov (z leve): stojijo Simon Turšič, Zoran Kužet (komandir PPP Kranj) in Matej Eržen, čepita Tomaž Kapus in Kristjan Šenk. / Foto: Policija

Gorenjci najbolj spretni »letečmani«

Gorenjski policisti motoristi so bili na letošnjem preizkusu v spretnostni vožnji najboljši med posamezniki in med ekipami.

Tacen – Na letnem preizkusu policistov motoristov v spretnostni vožnji z motornimi kolesi, ki je v torek v Tacnu potekal po petih letih premora, so se med 28 sodelujočimi najbolje izkazali gorenjski policisti. Na zahtevnem in razgibanem poligonu je namreč največ spretnosti in psihofizične pripravljenosti med posamezniki pokazal kranjski prometni policist Simon Turšič, ekipa Postaje prometne policije Kranj v postavi Simon Turšič, Matej Eržen, Tomaž Kapus in Kristjan Šenk pa je bila najboljša med ekipami.

Na sicer tradicionalnem letnem preizkusu policistov motoristov preverjajo njihovo usposobljenost v spretnostni vožnji z motornimi kolesi. Policija ga je zadnjič organizirala leta 2011, nato pa ga, je pojasnil vodja preizkusa Andrej Ošlak, tako zaradi delovne obremenitve policistov kot tudi pomanjkanja sredstev več let ni bilo. Ošlak je sicer po končanem preizkusu ocenil, da je z nastopi policistov na poligonu zelo zadovoljen. Kot je poudaril, so slovenski policisti motoristi izjemno dobro usposobljeni.

V ta namen so sodniki postavili precej zahteven poligon z različnimi elementi spretnostne vožnje, kot so vožnja v slalomu, vožnja z zaklonom, prenos žogice v koridorju, natančna ustavitev motorja s podiranjem letvice itd. Delo policistov motoristov je namreč izjemno zahtevno, saj morajo poleg policijskih nalog obvladati tudi vožnjo z motorjem, za kar je nujna dobra psihofizična pripravljenost, predvsem pa previdnost, poudarjajo na policiji. Policisti morajo biti med opravljanjem svoje naloge na motorju izjemno pozorni še na ostale udeležence in dogajanje v prometu, takšno delo pa zahteva dobro izurjenost, strokovnost, predvidevanje in iznajdljivosti.

V Sloveniji je na vseh policijskih enotah skupaj 79 motornih koles in 231 policistov motoristov, ki so lani prevozili 452.371 kilometrov, s službenim motorjem pa so bili udeleženi v petih nesrečah.