V Gimnaziji Škofja Loka so gostili tretje srečanje evropskih gimnazij. / Foto: Primož Pičulin

Za izboljšanje dela v razredu

V Gimnaziji Škofja Loka so pretekli teden na tretjem srečanju gostili predstavnike osmih evropskih gimnazij. Tokrat so se posvetili razredništvu.

Škofja Loka – »Mladi so opazili, da so si zelo podobni, šolska praksa pa se med državami razlikuje. A ob tem so tudi ugotovili, da idealnega sistema ni,« je po srečanju evropskih gimnazij strnil ravnatelj Gimnazije Škofja Loka Jože Bogataj. Za tematiko letošnjega srečanja so izbrali delo razrednika, razen tega pa so poudarili še nekatere druge aktualne teme, kot je sodelovanje šole s starši in kršenje pravil šolskega reda. Skozi različne delavnice so oblikovali pobude in predloge za izboljšanje dela v razredu.

Na tovrstnem delovnem srečanju so se predstavniki takrat šestih gimnazij prvič sestali pred dvema letoma na pobudo Zemunske gimnazije iz Srbije. Letos so poleg Zemunske gimnazije gostili še predstavnike Gimnazije Dositelj Obradović iz Romunije, Gimnazije Jovan Dučić iz Bosne in Hercegovine, madžarske Gimnazije Nikola Tesla in Gimnazije Orče Nikolov iz Makedonije, prvič pa sta se jim pridružili partnerski šoli, to sta danska Gimnazija Himmelev in Gimnazija Joachim Hahn iz Nemčije. Učitelji so po besedah Jožeta Bogataja med drugim razglabljali o problematiki, ki jo prinaša šolski vsakdan – od nemotiviranih dijakov, ki manjkajo pri pouku, do sodelovanja s starši in evalvacije učiteljevega dela. »Veliko vlogo so imeli tudi dijaki, ki so se odlično izkazali tako v suverenih predstavitvah svojih mest in šol kakor tudi v konkretnih predlogih za kakovostnejše delo v razredu,« jih je pohvalil ravnatelj. Kot so ugotavljali v razpravi z drugimi šolami, so prakse zelo različne, zato so skupaj poskušali najti najustreznejše rešitve. Po Bogatajevih besedah so v njihovi šoli že pred časom uvedli vprašalnike za dijake in njihove starše, da bi dobili povratno informacijo o delu učiteljev. »Njihove pripombe, pohvale in sugestije predstavljajo obvezna izhodišča pri načrtovanju dela v prihodnjem šolskem letu.«