Mina Lavtižar, dekle Petra Prevca, je poslovna skrbnica blagovne znamke Peter Prevc.

O blagovni znamki Peter Prevc

Naš najuspešnejši smučarski skakalec je hkrati s športnimi uspehi s pomočjo dekleta Mine Lavtižar gradil tudi svojo blagovno znamko. Od lani ima tudi spletno trgovino z izdelki Peter Prevc.

Na spletni strani peterprevc.com je mogoče izvedeti tudi, kako dobiti Petrov avtogram, je zaupala Mina.

Jesenice – »Kujeva železo, dokler je vroče,« je o tem, zakaj sta se odločila registrirati blagovno oziroma tržno znamko Peter Prevc, povedala Mina Lavtižar, Petrovo dekle in poslovna skrbnica blagovne znamke, na predavanju v Plavž Coworkingu na Jesenicah. Ko so se namreč začeli njegovi skakalni uspehi, je Peter postal zanimiv tudi za podjetja, celo več, že tretje leto je bil Peter Prevc izbran za najboljšo športno blagovno znamko v Sloveniji. Tako sta se z Mino najprej odločila, da bosta oblikovala logotip, ki ga sestavljata dve črki P v modri barvi, ki sta obrnjeni tako, da ponazarjata krila, mogoče miniaturo skakalca, nekateri v znaku celo vidijo lisico, orla ... Zatem sta sklenila blagovno znamko skupaj z grafično podobo zaščititi tudi na uradu za intelektualno lastnino, saj so se že začele dogajati zlorabe Petrovega imena, zlasti za namene oglaševanja. Obenem pa sta zasnovala spletno trgovino, v kateri je mogoče kupiti izdelke znamke Peter Prevc, od kap, majic do puloverjev. Kot je povedala Mina, Peter nosi oblačila s svojim logotipom, kjerkoli se pojavi, logotip uporabljata tudi pri vseh objavah na socialnih omrežjih. Ker je Peter medijsko izpostavljen, se tako logotip hitreje opazi, torej je njegova medijska prepoznavnost zagotovo koristna za uveljavljanje blagovne znamke. Še lani je Peter svoj logotip nosil tudi na tekmovalnih oblačilih, letos pa to zaradi novega pravila FIS ni več dovoljeno. Ob tem je Mina povedala, da blagovno znamko Peter Prevc želita povezovati z določenimi vrednotami, zato je zelo pomembno, kako se Peter obnaša v javnosti. Pomembno je tudi vzdrževanje stika z oboževalci, se pa tudi pri nakupih v spletni trgovini zelo odražajo Petrovi uspehi oziroma trenutni slabši rezultati ... Mina Lavtižar je sicer prokuristka v podjetju Peter Prevc, d. o. o., za spletno trgovino pa skrbi sama, le če je naročil res veliko, ji na pomoč priskoči njena mama. Med oboževalci so najbolj priljubljene kape z logotipom, pri otrocih pa majice. Precej naročil dobita tudi iz tujine, zlasti iz Nemčije, Avstrije in Poljske, tudi iz Skandinavije in Rusije. Kape jima izdelujejo v Sloveniji, ostala oblačila pa v tujini, v različnih evropskih državah. Po Mininih besedah skrbita, da so izdelki kakovostni, tudi na račun nekaj višje cene.