Tomaž Repinc, direktor igralniško-zabaviščnega centra Korona v Kranjski Gori. / Foto: Gorazd Kavčič

Kranjskogorska igralnica pred popolno prenovo

V zabaviščnem centru Korona bodo prenovili štiriindvajset sob in kar za četrtino povečali igralnico. Povezujejo se s hotelom Špik v Gozdu - Martuljku, kjer bo v prihodnje nastanjen del igralniških gostov.

Kranjska Gora – Kranjskogorski zabaviščni center Korona velja za enega od najuspešnejših členov Hitove igralniške verige. So četrti največji po velikosti in kot pravi direktor Tomaž Repinc glede na investirana sredstva prav gotovo ena od najbolj uspešnih Hitovih igralnic.

Oktobra lani so praznovali 25-letnico delovanja, letošnje leto in prvo polovico prihodnjega pa bo zaznamovala predvsem popolna prenova igralno-zabaviščnega centra. »Leta 2015 smo prenovili šest sob in s tem postavili nivo kvalitete bivanja, ki ga želimo doseči, zda pa smo smo tik pred začetkom popolne prenove zabavišča Korona; prenovili bomo igralnico, restavracijo, spodnjih 24 sob in za približno četrtino povečali samo igralnico,« je pojasnil Repinc. Kot pravi, so že začeli s pripravo projektne dokumentacije, prenova pa naj bi bila zaključena do sredine poletja prihodnje leto.

S poslovanjem igralnice so sicer zadovoljni. »V zadnjih treh letih smo naredili kar nekaj konkretnih korakov naprej, predvsem v smeri pridobivanju oddaljenih gostov z juga Italije; to so gostje, ki pri nas tudi prespijo. Tako smo povečali zasedenost hotela Korona, kjer imamo trideset nastanitvenih kapacitet, v zadnjih treh letih pa smo za več kot sto odstotkov povečali tudi število nočitev v hotelih Hit Alpinee v Kranjski Gori. Samo v času od lanskega božiča do 10. januarja letos smo ustvarili okoli dva tisoč nočitev.« Hotel, ki deluje v sklopu igralnice Korona, je ob koncih tedna večinoma popolnoma zaseden, dobra je tudi zasedenost med tednom. Kot pravi Repinc, gre večinoma za individualne goste – ki jih tako tudi obravnavajo – ki so igralnici lojalni in se radi vračajo zaradi dobre storitve.

Večina prihaja iz Avstrije in Italije. »Ker smo turistična destinacija, prihajajo tudi Hrvati, Srbi in drugi, ki počitnikujejo v Kranjski Gori.«

Kot še pravi Repinc, se tudi v igralništvu tako ponudba kot zahteve gostov hitro spreminjajo. »V preteklosti je bilo dovolj, da smo ponujali igralnico in igro, danes je potrebno še mnogo več. Ambient, storitev in dodatna ponudba. Zato gremo tudi v Koroni v smer poudarjanja siceršnje usmeritve Kranjske Gore kot zelene destinacije, saj smo ne nazadnje tudi mi locirani v prelepem zelenem okolju, čemur bomo sledili z zgodbo in spremembami v igralnici. Ob tem načrtujemo večje povezovanje s hotelom Špik v Gozdu - Martuljku; hotel se je pozicioniral kot tako imenovani haelthness hotel in ta povezava bo v prihodnosti tvorila pomemben vidik naše nadstandardne ponudbe.«

V zabaviščno-igralniškem centru Korona je trenutno 160 redno zaposlenih, pomagajo si s približno štiridesetimi študenti. Repinc pravi, da so daleč najboljša igralnica daleč naokoli, tako glede ponudbe kot glede storitev, a se ob tem zavedajo, da jim konkurenco predstavlja vsak, ki se ukvarja s posebnimi igrami na srečo, največji in ključni pa je še vedno Casino Velden.