O strategiji še zadnjič z občani

Osem mesecev že poteka priprava celostne prometne strategije v občini Šenčur, januarja so v četrti, zadnji razpravi z občani strnili najpomembnejše ukrepe za prihodnost prometa in mobilnosti v občini.

Šenčur – Že ob prejšnji razpravi so aktivno sodelovali tudi osnovnošolci, ki so tokrat v Osnovni šoli Šenčur priredili razstavo o mobilnosti. Najmlajši so z različnimi likovnimi tehnikami predstavili svoje zamisli o tem, kako bomo v prihodnje potovali in kdo ima pomembno vlogo v prometu. V vrtcu so izdelali tudi didaktično igro, šolarji pa prikazali delovanje robota, ki so ga pod vodstvom mentorice Špele Jenko pri izbirnem predmetu Robotika v tehniki izdelali osmošolci Tomaž Žugec, Klemen Osterman, Gašper Knific in Tim Eling. Izdelovalci prometne strategije pa so razstavi dodali še plakate, ki ponazarjajo namen strategije in vizijo mobilnosti v občini Šenčur, kot je bila oblikovana na predhodnih srečanjih z občani in ključnimi deležniki, sta sporočili Milena Škrl Marega in Tjaša Petelin Bačar v imenu izdelovalcev pod vodstvom podjetja Locus. Razstava bo v avli šenčurske šole na ogled še do konca januarja.

Na četrtem srečanju z občani so v strategiji opredelili najpomembnejše ukrepe. Izbrani so bili naslednji: ureditev pešpoti med naselji; izgradnja manjkajočih odsekov kolesarske mreže med naselji, ki naj tečejo ločeno od prometnic; redno sodelovanje s sosednjimi občinami glede gradnje kolesarskih povezav in izposoje koles; izboljšanje kolesarskih poti in pločnikov v naseljih ter ponudbe javnega potniškega prometa; poostren nadzor prometa v naseljih, posebej na območju vrtca in šole; rekonstrukcija ceste Kranj–Brnik; izboljšanje obstoječih postajališč (nadstrešnice, klopi, smeti, stojala za kolesa, informacijske table z voznimi redi, ureditev postajališč na vozišču, približanju postajališč bliže vhodom v večja podjetja in ustanove, enoten izgled postajališč). Na podlagi celostne prometne strategije se občina prijavi vsaj na vsakih pet let na en evropski ali državni razpis s področja trajnostne mobilnosti, sicer pa naj poskrbi za redno zagotavljanje sredstev v proračunu za izvajanje ukrepov. Z akcijami pa naj prek mlajših (šolarjev) vplivajo na obnašanje staršev kot udeležencev v prometu. V pripravi strategije so v vseh fazah upoštevali mnenja, predloge in predstave udeležencev. Končne vsebine strategije so objavljene na občinski spletni strani, dokument pa bo predstavljen tudi v posebni brošuri.