Garažna hiša v Domžalah nima toliko uporabnikov, kot si želijo na Občini.

Garažna hiša v Domžalah sameva

Garažna hiša, ki jo je Občina Domžale s pomočjo evropskega denarja postavila v središču mesta, je bolj kot ne prazna, zato si na Občini prizadevajo spremeniti režim parkiranja.

Domžale – Domžale so verjetno eno zadnjih večjih mest, ki imajo v samem središču še vedno veliko makadamsko parkirišče, na katerem je parkiranje povsem brezplačno, in več parkirišč z modrimi conami, kjer je parkiranje časovno omejeno, a prav tako brez parkomatov. A kljub vsemu si na občinski upravi niso mislili, da bo projekt garažne hiše naložba, ki bo veljala – vsaj tako kaže zdaj – za neuspelo.

Garažno hišo center Domžale P+R (sistem 'parkiraj in pelji') so na območju nekdanje trgovine Kurivo ob severnem delu SPB-ja zgradili lani s pomočjo evropskega denarja iz kohezijskega sklada. Prejeli so milijon evrov in pol, v njej pa uredili 228 parkirnih mest, od tega dvanajst parkirnih mest za invalide in eno parkirno mesto s polnilnico za električna vozila. »Lani smo izkoristili priložnost za koriščenje teh evropskih sredstev, a vseeno se je zdaj izkazalo, da sistem P+R za Domžale (še) ni primeren. Investicija tako ni uspela, kot smo si želeli. Zanimanje za najem parkirišč je tudi s strani okoliških stanovalcev in podjetnikov veliko, a kaj, ko sedanji režim oddaje parkirnih mest ne dovoljuje. Čeprav sta prvi dve uri parkiranja brezplačni (strošek voznikov je le t. i. mestna kartica), garažna hiša sameva, zato si prizadevamo še pred iztekom petih let, ko je ta projekt zaradi evropskega denarja pod nadzorom, režim parkiranja spremeniti,« je povedal domžalski župan Toni Dragar, a v isti sapi dodal, da se lahko stvari spremenijo že prej. Tako v Tušu, ki je lastnik velikega makadamskega parkirišča v središču mesta, kot v Slovenskih železnicah, ki so lastnik parkirišč ob SPB-ju, naj bi namreč razmišljali o zapori parkirišč oz. uvedbi parkirnin.