Izvršni direktor Euro Plusa Matej Košmrlj s kipcem zlata gazela. / Foto: Euro Plus

Zlata gazela je šenčurski Euro Plus

Med najboljšimi slovenskimi gazelami kar dve gorenjski podjetji: šenčurski Euro Plus je zlata gazela, RLS iz Komende pa bronasta.

Šenčur – Šenčursko podjetje Euro Plus, krovno podjetje mednarodne skupine NiceLabel, je po izboru časnika Dnevnik letošnja zlata gazela. Izvršnemu direktorju družbe Mateju Košmrlju je na sredini slovesnosti v Cankarjevem domu v Ljubljani kipec izročil predsednik vlade Miro Cerar. Srebrna gazela 2016 je trebanjsko podjetje REM, za bronasto gazelo pa so razglasili podjetje RLS iz Komende, sicer zlato gazelo 2015. Gazela je priznanje za uspešnost hitro rastočih podjetij v Sloveniji, v letošnji, šestnajsti izvedbi pa so zmagovalce izbirali med 500 najhitreje rastočimi podjetji v Sloveniji.

»Zlate gazele smo po dveh srebrnih zelo veseli, saj je vnovična potrditev rezultatov večletnega dela našega globalnega tima, nenehnega učenja in spreminjanja, predvsem pa velike vrednosti naših rešitev za naše partnerje in organizacije vseh velikosti, ki jim prek izboljšav procesov označevanja pomagamo poslovati uspešneje. Projekt Slovenska gazela vidimo kot družbeno koristen, saj prek širjenja uspešnih zgodb daje spodbudo za sledenje dobrih poslovnih praks, medsebojno učenje ter vključevanje mladih v podjetništvo, ki je gonilo slovenskega gospodarskega razvoja,« je ob prejemu zlate gazele povedal Matej Košmrlj, izvršni direktor podjetja Euro Plus, medtem ko skupino NiceLabel od spomladi vodi Anglež Chris Walsh.

Šenčurski Euro Plus je krovno podjetje skupine NiceLabel, vodilnega globalnega podjetja na področju programskih rešitev za označevanje. Ustanovitelj podjetja Zvonko Duplančič se je pred leti odločil za zasuk: od proizvodne v tržno naravnanost, saj so v središče kulture podjetja postavili kupca in njegove potrebe. Leta 2005 so zastavili razvoj blagovne znamke NiceLabel in pospešeno oblikovanje fleksibilne svetovne poslovne kulture lastnih podjetij in prodajnih zastopnikov. Leta 2013 so kupili ameriškega distributerja in zastavili globalno rast. Danes podjetje izvaža 98 odstotkov svojih izdelkov in storitev na področju programske opreme za profesionalno oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID. Programske rešitve in podporo izvajajo za več kot milijon uporabnikov v več kot 100 državah. Delujejo na osmih lokacijah na treh celinah, kjer dela 109 sodelavcev, samo v Šenčurju pa 65. Od leta 2010 do 2015 je Euro Plus prodajo več kot podvojil, lani pa je dosegel dodano vrednost skoraj 87.000 evrov na zaposlenega. Za svoje rešitve prejemajo najvišja priznanja po vsem svetu, ponaša pa se tudi z odlično boniteto A1++.

»Ikea, H&M, Benetton, Nestle, Siemens, Swatch, DuPont, Unilever, Volvo, FedEx so svetovne korporacije, ki vse kupujejo od slovenske multinacionalke NiceLabel – Euro Plus. Zakaj? Ker so zaradi njihovih rešitev hitrejši: znižajo jim zapletenost, zmanjšajo stroške in bistveno povečujejo učinkovitost procesov označevanja. Če je kupec za tisk etiket prej potreboval osem ur, danes porabi samo dve; namesto 30.000 ročnih vnosov NiceLabelova rešitev omogoči dopolnitev deklaracije o alergenih z vsega desetimi vnosi,« je Svet Gazela utemeljil svoj izbor.