Se zaradi prometne prenatrpanosti v Mengšu obetajo cestne zapore?

Zaradi tovornjakov jim prekipeva

V Mengšu izgubljajo živce zaradi velikega števila tovornjakov, ki vsakodnevno obremenjujejo mestne ulice. Če država ne bo kmalu začela graditi manjkajočega dela obvoznice, napovedujejo skrajne ukrepe, tudi možnost zapore cest.

Mengeš – Zaradi nedokončane obvoznice najbolj trpijo prebivalci na Prešernovi cesti, ki vodi od mengeške industrijske cone proti središču mesta. Pot je vsakodnevno natrpana z gostim tovornim prometom, zaradi česar prekipeva tako domačinom kot občinski upravi in občinskim svetnikom, ki zahtevajo čimprejšnjo dograditev manjkajočega dela mengeške obvoznice.

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič je že maja v okviru obiska vlade v osrednjeslovenski regiji izgradnjo mengeške obvoznice označil za eno od prednostnih nalog. Kot pravijo na občinski upravi, so se nedavno sestali s predstavniki ministrstva, Direkcije RS za infrastrukturo in Darsa. »Sestanek je bil že na robu ekscesa, saj sta predstavnika Darsa in Direkcije za infrastrukturo drug na drugega prelagala pristojnost za izgradnjo obvoznice,« pravijo na občinski upravi, kjer zahtevajo sestanek pri ministru in sprejem odločitve. Dodajajo tudi, da bodo v primeru ignorance prisiljeni sprejeti skrajne ukrepe za zaščito interesov prebivalcev občine, med katerimi ne izključujejo niti možnosti cestnih zapor.

Že tako razgreto ozračje pa je še dodatno podžgala namera Klemen transporta, da na območju industrijske cone severno od Pšate razširi parkirne površine za svoje tovornjake. Z deli je podjetje začelo že avgusta, kljub temu da je občinski svet predlog za spremembo občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN) obravnaval šele na septembrski seji. Kot je pojasnil Klemen Piškur, z izgradnjo dodatnih parkovnih površin niso želeli razširiti svoje dejavnosti, temveč zgolj rešiti prostorsko stisko. Na prostoru za štirideset tovornjakov namreč sedaj parkira od petdeset do sedemdeset vozil, kar povzroča dodaten hrup. »Zavedamo se, da je Mengeš prenatrpan s prometom. Tudi mi si želimo čimprejšnje izgradnje manjkajočega dela obvoznice, a na to žal ne moremo vplivati. Zato smo želeli z nakupom dodatnega zemljišča razbremeniti sebe in okoliške prebivalce. Naša napaka je bila, da smo z gradnjo začeli na svojo roko,« je razloge za svojo odločitev pojasnjeval Klemen Piškur, ki v podjetju zaposluje 160 ljudi.

Soočen s težko odločitvijo je občinski svet na koncu z minimalno večino zavrnil pobudo za spremembo OPPN in podjetju preprečil širitev parkirnih površin. Na ta način dobro delujoče podjetje, vodstvo občine ter prebivalci mesta še vedno ostajajo talci nerealiziranih obljub državne politike.