Aljaževi dnevi v duhu kulture, športa in zabave

Mojstrana – Na Dovjem in v Mojstrani se v četrtek začenjajo Aljaževi dnevi. Že v četrtek zvečer bo tako v Slovenskem planinskem muzeju na ogled dokumentarni film o Jakobu Aljažu, v petek pa bo v kulturnem domu na Dovjem tudi uradna otvoritev 24. Aljaževih dni. Ob tej priložnosti bo domača gledališka skupina uprizorila predstavo Dom na Kredarici, gledališko predstavo Marsela Gomboca, ki so jo igralci Dovškega odra pod vodstvom Leone Gomboc krstno uprizorili januarja 1996. Na pobudo Turističnega društva Dovje - Mojstrana sta se po dvajsetih letih spet lotila dela in s prenovljeno, a v pretežni meri izkušeno zasedbo obudila predstavo, ki je že ob pred dvema desetletja navdušila obiskovalce v Dolini. Pohodniki se bodo v soboto zjutraj odpravili na tradicionalni Gustlnov pohod na Dovško Babo, popoldan od 17. ure dalje pa bo živahno na mojstranskem smučišču, kjer bodo gasilci z Dovjega in Mojstrane ter gorski reševalci prikazali staro in sodobno reševanje, organizatorji pa so poskrbeli tudi za bogat razvedrilni program. Zvečer, ob 21. uri, pripravljajo še prvi Aljažev nočni tek na vrh smučišča Mojstrana. V nedeljo se prizorišče dogajanja spet seli v Slovenski planinski muzej, kjer bo že ob 10. uri koncert klasične glasbe za violončelo in klavir v izvedbi Sebastiana Bertonclja in Maje Klinar, igrano vodenje stalne razstave Vzpon na Goro, predstavitev poti na vrh Triglava s pomočjo 3D VR-očal in delavnica sajenja planik. Letošnji Aljaževi dnevi se bodo zaključili s koncertom skupine Vox Carniola ob 15.30 in sveto mašo ob 16. uri v kapeli sv. Cirila in Metoda v Vratih oziroma v cerkvi sv. Mihaela na Dovjem, če bo vreme slabo.