Vizualna podoba nove tržne znamke

Tržna znamka Žirovnica

Izbrali so slogan Žirovnica – Srce kulture in čebelarstva.

Žirovnica – V Zavodu za turizem Žirovnica so se lotili ustvarjanja tržne znamke Žirovnica, ki naj bi občini pomagala pri turističnem razvoju in promociji. Direktor zavoda Matjaž Koman jo je predstavil na zadnji seji občinskega sveta. Izbrali so slogan Žirovnica – Srce kulture in čebelarstva ter oblikovali nove logotipe in simbole, ki jih bodo v prihodnje uporabili na promocijskih materialih, v spletnih predstavitvah, na izdelkih ... Vizualna podoba znamke naj bi sporočala toplino, domačnost, tradicijo in naravo, napis Žirovnica je tople rjave barve, z zaobljenimi linijami in stiliziranim srcem v sredini. Pripravili so tudi vizualno podobo podznamk Žirovnica – Literarna pot, Žirovnica – Zibelka čebelarstva in Žirovnica – Zelena energija.

Še ta mesec naj bi zaživela tudi nova spletna stran Visit Žirovnica.