Pošta Slovenije je prejšnji teden že postavila vseh šest predvidenih paketomatov na Gorenjskem, kot zadnja v petek na Jesenicah in v Radovljici (na sliki). / Foto: Gorazd Kavčič

Pošta postavlja paketomate

Šest paketomatov Pošte Slovenije bo od 20. junija naprej delovalo tudi na Gorenjskem. Vse več je uporabnikov, ki jim klasična strežba pri poštnih okencih ne odgovarja, poudarjajo.

Kranj – Pošta Slovenije se na rast obsega spletnega nakupovanja odziva s postavitvijo mreže 24 paketomatov na hitro in lahko dostopnih lokacijah v 16 mestih po Sloveniji, ki jih bodo stranke lahko začele uporabljati 20. junija. Na Gorenjskem so tako prejšnji teden že postavili šest samopostrežnih paketomatov, in sicer v Kranju (dva), Škofji Loki, Radovljici, na Jesenicah in v Domžalah.

Kot so pojasnili v Pošti Slovenije, samopostrežni avtomat strankam omogoča, da lahko sedem dni v tednu in 24 ur na dan prevzemajo pakete na izbranem paketomatu. Na njem je mogoče tudi plačati odkupni znesek s plačilno ali kreditno kartico, dodatno je omogočen tudi sodoben, brezstični način plačevanja. Stranke lahko v paketomatu tudi oddajo paket, ki je bil pripravljen za pošiljanje v novi spletni aplikaciji PS Pošlji paket. Na spletu si predhodno le pripravijo spremnico, plačajo poštnino s plačilno oziroma kreditno kartico ali Moneto in tako pripravljen paket oddajo v izbrani paketomat.

»S paketomati sledimo pričakovanjem naših uporabnikov in tudi lastnim ciljem, po katerih želimo Pošto Slovenije utrditi in ohraniti na mestu vodilnega izvajalca poštnih in logističnih storitev Sloveniji. Prednosti postavitve paketomata na svoje lokacije so prepoznali tudi v podjetjih Mercator in Petrol ter postali naš partner,« je poudaril generalni direktor Pošte Slovenije Boris Novak. Kot dodaja, se bo v prihodnje način strežbe strankam v Pošti Slovenije še spreminjal, saj želijo s pomočjo sodobne tehnologije postati vedno bolj fleksibilni za stranke.

Med drugim pismonoše opremljajo z mobilnimi napravami, da bodo stranke pri njih lahko opravile številne storitve. Teh je vedno več na voljo tudi prek spleta. V pripravi je tudi postavitev prve »PS točke«, ki bo poleg sprejema in oddaje paketnih pošiljk omogočala še bančne in druge storitve, strankam pa bo predvidoma na voljo proti koncu leta v enem od večjih slovenskih mest. Pri tem ne gre za poceni rešitve, zato jih bo Pošta Slovenije skrbno kombinirala s svojo klasično mrežo. »Na občasne očitke, da se Pošta Slovenije umika in krči svojo mrežo, lahko odgovorim z nasprotno trditvijo. Pošta Slovenije še nikoli ni bila tako blizu najširšim ciljnim skupinam prebivalstva. Dostopnosti do omrežja namreč ni več mogoče ocenjevati zgolj skozi zgradbe in klasično strežbo na okencih. V naši sredini je vse več prebivalcev, ki jim tak način ne ustreza več. Prav zaradi teh splošnih trendov se tudi v Pošti Slovenije s storitvami in načinom strežbe strankam selimo v digitalni svet,« je še razložil Novak.