Sabrina Zorman Palmieri, Matjaž Zorman in zlatar Janez Banič z najdražjo steklenico v Sloveniji / Foto: Gorazd Kavčič

Steklenica za pol milijona evrov

V družinskem podjetju Palmieri so v petek v svojih poslovnih prostorih, ki so bili ta dan še posebno varovani, predstavili steklenico refoškovega deserta z belim tartufom, ki so ga za premožnega ruskega kupca posebej oplemenitili – s kar 5,25-karatnim diamantom.

Trzin – Podjetje Palmieri, ki ga vodita zakonca Sabrina Zorman Palmieri in Matjaž Zorman iz Podgorja pri Kamniku, ki sta svoje poslovne prostore našla v trzinski obrtno-poslovni coni, je spomladi na platformi za množično financiranje IndieGoGo zagnalo kampanjo, s katero so želeli tuje trge opozoriti na svoje izdelke – refoškov desert z burbonsko vanilijo, medom ali belim tartufom, polnjen v lične steklenice z odtisom idrijske čipke.

Kampanja je bila več kot uspešna, a kljub temu je ekipo v podjetju pred nekaj tedni presenetil klic prav posebnega naročnika. »Gre za ruskega poslovneža, ki sodeluje s slovenskimi podjetji in prav prek njih se je seznanil z našim produktom, ob tem pa si je kot kaprico zaželel prav posebno steklenico, domnevno za svojo izbranko, oplemeniteno z velikim diamantom. Kamen je dobavil sam, mi smo se povezali s kamniškim zlatarjem Janezom Baničem in mu željo z veseljem uresničili. S tem je naročnik poskrbel za izdelavo najdražje steklenice v Sloveniji, vredne več kot pol milijona evrov, ki jo varno hranimo v sefu – vse dokler je Rus, ki te dni dopustuje prav v Sloveniji, ne bo osebno prevzel,« nam je ponosno povedal Matjaž Zorman in v smehu dodal, da se ne bi branili serijske izdelave takšnih steklenic, če bi le bilo povpraševanje.

Poseben izziv je bilo naročilo tudi za zlatarja Janeza Baniča, ki nam je priznal, da se je s tako velikim diamantom v živo srečal prvič, zato pri delu ni manjkalo treme. »Naročnika nisem osebno spoznal, sem mu pa na željo najprej poslal tri osnutke, in ko si je enega izbral, sem dobil še kamen in izdelek dokončal. Gre za nitko iz belega zlata, ki ponazarja beli tartuf, in je kot nekakšna košarica za diamant. Oblika je preprosta, da kamna ne bi poškodovala,« nam je pojasnil Janez Banič, ki je s končnim rezultatom zelo zadovoljen.

Sodelovanje z vinarji in zlatarji pa je ekipi podjetja Palmieri utrnilo novo idejo. Že v kratkem bodo namreč v sodelovanju z oblikovalci osnovali posebne stekleničke in začeli polniti oljčno olje z belim, 23-karatnim jedilnim zlatom. Prav verjetno kupcev tudi za te izdelke ne bo manjkalo ...