Še je poštenje

Pred nekaj dnevi sem na SKB banki na Primskovem dvignil določeno vsoto denarja. Denar sem pospravil v denarnico in odšel. Drugi dan sem ugotovil, da mi sto evrov manjka. Porabil jih nisem, ker sem za tistih nekaj izdatkov imel račune. Zgubiti jih skoraj nisem mogel. Kaj pa, če so mi na banki dali premalo? S strahom sem poklical po telefonu, a se ni nihče oglasil. Naslednji dan sem imel spet opravke na banki, s seboj pa sem vzel potrdilo o dvigu pred dvema dnevoma. Prepričan sem bil, da ne bo uspeha, saj je pri bančnem okencu opozorilo: »Denar preštejte takoj, poznejših reklamacij ne upoštevamo!« Bančni uslužbenki sem razložil situacijo, ona pa je prijazno odgovorila, da je to res, da jim je zaključena blagajna tisti dan izkazovala sto evrov viška in se opravičila. Skoraj nisem mogel verjeti, da se to lahko zgodi, da po dveh dneh dobiš denar nazaj, da so uslužbenci tako pošteni. Tudi sam sem se krivega počutil, ker takrat nisem preštel denarja, saj bi bila situacija lahko takoj rešena. Najlepše se zahvaljujem bančnim uslužbencem SKB banke Primskovo in sem vesel, da so v Sloveniji še pošteni ljudje. Za vse nas pa še vedno velja pravilo: »Denar preštejte takoj!«

Miha Sušnik