Kdaj do boljše prometne ureditve in večje varnosti na Šercerjevi ulici?

Prebivalci na Šercerjevi ulici v Radovljici želimo, da se naša vprašanja v zvezi z dogajanji in nadaljnjo usodo urejanja Šercerjeve ulice objavijo v Deželnih novicah in enako prosimo, da se zgodi tudi z odgovorom vodstva občine na naša vprašanja.

Cestišče na Šercerjevi ulici je v izredno slabem stanju in še preobremenjeno. Promet se nenehno močno povečuje, k temu največ prispevajo zbirni center za odpadke, čistilna naprava, gramoznica in betonarna ter gradnja novih poslovnih con. Predpisanih omejitev hitrosti in obremenitve cestišča nihče ne spoštuje. Ob nalivih smo pešci deležni obilnih neprijetnih mokrih gasilskih vaj izpod avtomobilskih koles, saj so kotanje na dotrajanem cestišču polne vode. V sušnih obdobjih pa smo neusmiljeno izpostavljeni prahu. Glede na prometno preobremenjenost bi moralo biti čiščenje ulice pogostejše. Da o neznosnem hrupu niti ne govorimo.

 

Vemo, da je v občini odprtih kar nekaj gradbišč, vemo, da je namenjenih kar nekaj sredstev in energije za urejanje odprtih vprašanj, marsikaj razumemo, pa vendar sodimo, da je prav, da je javnost pravočasno in korektno obveščena tudi o morebitnih nameravanih rešitvah navedenih težav s prometom na Šercerjevi ulici.

 

Sprašujemo:

- Kako občina načrtuje rešitev navedenih težav?

- Kdaj je predvidena rekonstrukcija cestišča na Šercerjevi?

- Kako namerava občina urediti promet po Šercerjevi, ko bo stekel promet po avtocesti in bo magistralka razbremenjena?

- Kako občina trenutno zagotavlja in kako bo zagotavljala znosnost razmer v prihodnje, vse do končne izgradnje avtoceste in končanja sanacije Šercerjeve?

- Ali ni možnosti takoj vsaj nekaj tovornega prometa preusmeriti na magistralko?

- Ali je trenutni nadzor prometa in drugega dogajanja na Šercerjevi s strani občinske redarske službe in policije optimalen?

- Ali obstajajo dogovori in sodelovanje s policijo in komunalno službo glede monitoringa prometne varnosti in sprotnega čiščenja ulice, kadar je to nujno? In če ti dogovori so, ali so pisni in obvezujoči?

- Na kakšen način bo občina pristopila k saniranju škode na stanovanjskih objektih na Šercerjevi ulici, ki je v teh letih nastala zaradi dopuščanja agresivnega tovornega prometa?

- Zakaj vse od jeseni, ko je bil odprt nov priključek pri trafopostaji na magistralko, ni v skladu z novo situacijo prestavljen prometni znak o omejitvi težjega prometa od 7,5 tone na novo ustrezno mesto? V situaciji, kot je sedaj, v bistvu težkim tovornjakom iz smeri gradbišča AC ali separacije in drugim onemogoča legalen dostop po novem priključku na magistralko, s tem pa tudi izniči osnovni namen prepovedi vožnje težkega prometa po Šercerjevi ulici?

 

Če občinska uprava rešitve za navedene težave ima, javnost zanima, koliko so te aktivnosti predstavljene in sprejete v občinskem svetu, kako so opredeljene terminsko in koliko so podprte tudi finančno.

 

Pričujočim vprašanjem z željo po korektnem informiranju prilagamo podpise 54 krajanov.

 

V imenu podpisnikov:

Andrej Lapuh in Cene Praprotnik